2008. május 14., szerda

Itt vagyunk

Annyira, de annyira idegesít, hogy nem tudom vezetni ezt a blogot, de tényleg hulla vagyok állandóan.Ha meg néha van egy kis időnk, akkor együtt csavargunk Marcikával meg Apával.
a bölcsibe való beszoktatás még mindig folyamatban van, mert Marcika még mindig sír.Amikor megyünk, akkor már semmi gond nincs, megy a Dadushoz, aki össze-vissza puszilgatja, de olyan fél 11 fele elkezd keresni és akkor sírdogál.Az evés úgy megy ott is, ahogy itthon.Ma pl tarhonya leves volt, amiből még repetát is kapott, de a paradicsom szószhoz hozzá sem nyúl.Válogatós, mint mi.Amúgy egyre többet dumál,de még mindig csak i értjük, majd egyszer csak beszélni fog!az anya nélkülözést nagyon jól bírja, főleg, hogy sokat van Mamánál.Kálmi még mindig a motort bütyköli egyfolytában, így amikor én melózok Ők mamánál vannak.Nincs is ezzel gond, csak hát Mama az Mama És ott mindent szabad.Éreztem is ezt tegnap,mert az Istenért nem fogadott szót Manóka nekem, egyfolytában rosszalkodott.A virsli karikák éppen repülni tanultak, csak hát nem a szájába landoltak, hanem a szőnyegen.Persze ahogy összeszedtem,már kezdődött elölről a repülési tanfolyam.Eszembe sem jutott, hogy motorral menjünk le délután játszani, mert tuti frászt kaptam volna, amilyen jó kisfiú volt egész délután.Esélyem nem lett volna elkapni a zebra előtt.Mert amilyen ügyesen megállt a mindig a zebra előtt, most olyan sebesen, vigyorogva száguld át rajta.Már megígértem, hogy szana- szétszedem a motort, de nem hisz nekem.Végül is vége lett a tegnapi napnak, bár kicsit sírással fejeztük be, mert Apa nélkül fürödtünk.Motort szerelt hajnal 1-ig, aminek sajna nem vettük hasznát.Ma vitte műszakira, de persze megint nem ment át, mint minden 2.évben.Megint jön a kínlódás, az ideg beteg időszak,mire sikerül műszakit varázsolni a motorra.Csak hát most gond van, mert pénteken Makói motoros találkozó lesz, így nem tudjuk, hogy mivel fog átmenni.Mert Ő kocsival nem megy!Hát szerintem kénytelen lesz.Én meg melózok szombat vasárnap, így Marcika Mamázni fog egész hétvégén.Ott is alszik péntektől vasárnapig.
A munka helyemen nagy változás történt.Ugyanis múlthét csütörtökön kaptam egy Jövedéki ellenőrzést.Szerencsére mindent jól csináltam, így ezzel a részével nem volt gond.A főnököm viszont Úgy döntött, hogy bejelent, mert ha utána néznek, akkor nagyon megbüntetik.Persze egem is.Így aztán május 7.től be vagyok jelentve.Vasárnap pedig a kolleganőm jelentette be, hogy Szent a béke,meg bla bla bla és hogy jövőhéttől teljesen vissza állunk a régi rend szerint, így minden másodig hétvégém szabad lesz.Végre!Sikerült, amit akartam!!!Pedig már volt egy időszak amikor kezdtem feladni a dolgot.Megérte várni.

8 megjegyzés:

pavelancsika írta...

A motorozástól most én is frászt kapok!
Pont ma esett le amikor jobban megnéztem a plakátot, hogy nem is itt lesz a motorostalálkozó . Én eddig azt hittem itt lesz. Na mindegy Emmával úgysem mennénk :)
Remélem egyszer én is elmondhatom, hogy van bejelentett munkahelyem. :) Mondjuk januárban :)

Réka írta...

Örülök, hogy a munkahelyen jól alakulnak a dolgok.
A szófogadtalanság nálunk is megy, sőt ha valamit szólni merünk rögtön jön a hiszti :(

Bogár és Gerti írta...

Ajajj ;) Nagy csibész lettél Marcika?
Én non stop mamánál vagyok :-P Szerintetek... ;)
A mocinak javulást, neked meg előre a nyugdíjért :-D
Puszi

pavelancsika írta...

??? :)

pavelancsika írta...

Naaaaa!
?????????
:)

pavelancsika írta...

És még mindig ??????
Még az utcán sem látunk titeket. Elmentetek nyaralni?

david santos írta...

I loved this blog,
Happy week.

Réka írta...

Én is nézlek benneteket folyamatosan, de sehol semmi...
Mi van veletek?