2008. július 28., hétfő

Hétfő

Eltelt a hétvége,én melóztam, apa meg Marcika meg Mamáztak. Ezt a képet Misi csinálta rólam, éppen a szokásos Absinth-okat gyártom....
Reggel néztünk egy kis mesét.Marcika nagyon lazán és kényelmesen elhelyezkedett.

A CSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZ nagyon megy neki.Bármikor sikerül vigyorgós képet csinálni róla.

Aztán elsétáltunk a doki nénihez, mert ez a köhögés még mindig meg van.Kaptunk új köptetőt és ennyi.Remélem meggyógyul tőle.Bementünk a Kínaiba és kapott egy új szandikát.A régi már nagyon nyűttes állapotban van, ami meg a bölcsibe volt váltó cipő, azt kinőtte.Kb 3 × volt rajta.Aztán piacoztunk és a Huba utcán sétáltunk, amikor sikeresen telerakta Manó a pelust, így jöttünk egyből haza.Még csak fél 10 volt.Azért jól elvoltunk itthon.Felpróbáltuk az új szandikát.Itthon már tetszett neki, a boltban nem nagyon.

Aztán déltől fél 4-ig aludtunk.Vagyis csak Marcika, mert én 2-től vártam a kéményseprőt, mert időpontot beszéltem meg vele.Persze nem jött.Aludhattam volna még másfél órát.!!!!
Aztán jött apa és jött a bohóckodás.


Jó kedve volt Tökinek nagyon.Szegény még nem sejtette, hogy hova megyünk délután.


Már régen készült, ilyen összebújós kép.Ezeket imádom!!!!!

Szóval 5 óra után elindultunk babakocsival a dokibácsihoz.Sajnos Marcikának is, mint nagyon sok másik kisfiúnak, letapadt a kukiján a bőr és nem tudtuk rendesen hátrahúzni neki.Begyulladt neki, de szerencsére azt kezelni tudtuk, mire elértünk az orvoshoz vele, így már nem volt annyira vészes neki a dolog.Emlékszem szegény Bencét nagyon nehezen tudták lefogni Szilviék.Marcika hősiesen tűrte a dolgot, csak egy piciét kiabált, nem is kellett erősen lefogni.Büszke voltam rá nagyon.Aztán sétáltunk hazafelé, na meg Dédihez akartunk menni, amikor Marcika nagyon elkezdett sírni.Pisilt és csípi neki nagyon.Szegénynek nagyon fájt.Alig tudtuk megvigasztalni.Feljöttünk, aztán egy kis Noddy nézés, vacsi és fürdés, ami megint fájdalma volt.Nem tudom milyen lesz az éjszakánk.Tuti felébred majd, ha pisilni fog.Úgy sajnálom, de muszáj volt elvinni.

4 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mennek a gyógypuszik! Remélem gyorsan meggyógyul. :)

Réka írta...

Mi is reméljük, hogy gyorsan rendbe jön.

Réka írta...

Nézzetek be a blogunkba, tartogatunk nektek ott valamit! :)

Névtelen írta...

Helló!
De nagy (és gyönyörű!) fiú lettél már! Drukk, hogy gyorsan rendbejöjjön az a bibis kukac!
Jó sokminden történt veletek mostanában.
Én meg a szülinapomra kaptam olyan trakit, mint a tiéd :)
És hogy te már lovon is ültél .... :)
Puszi :
Doricica