2008. április 2., szerda

2008.04.01.Kedd

Ma már csak 8-ig aludtunk.Megint jót aludtam.A délelőttünket Bencéékkel töltöttük.Érdekes dolgot csinál mostanság Marcika.DE csak ha motorjáról van szó.Ha már valamelyik gyerek hozzáér,már visít is és kiabál,hogy ANYANYA! Soha nem csinált ilyet, de ez a moci szent és sérthetetlen.Vicces volt, mert Balázsnál volt a motor, viszont Marcinál meg Balázs lapátja,aki ugyanúgy üvöltött a lapátért.A délutáni alvásunk szokás szerint jól sikeredett 3-kor keltünk fel.ÉN addig főztem, gépeztem, pakolásztam.Aztán apa hazajött fél 5 fele.Felöltöztünk és kimentünk a Tescoba virág földet venni.Persze megint nem sikerült csak azt venni,így megvettem azt a szoknyát,amiért már vagy 1,5 hónapja ácsingózok.Azért vettem meg, mert kaptam Biró Déditől utószülinapi pénzt, másképp sajnáltam volna kiadni érte.Nagyon tetszik, csak még erőt is kell gyűjtenem hozzá, hogy fel is vegyem.Egyébként már 18 éves koromban is szerettem volna hasonlót, csak akkor amit felpróbáltam nem volt jó rám,így feladtam a szoknya hordást.Na majd most!!!
Megtaláltuk Marcika szülinapi ajándékát is.Megvesszük neki azt a hinta állványt, amit árulnak a Tescoban.Péntektől 20 ezer forint lesz.3 hinta lóg róla.Plusz majd egy csúszdát is beiktatunk, attól függ mennyi lesz a szülinapi pénze.Mamáéknál csinálunk egy kis játszóteret neki.Ez maradandó ajándék lesz neki, sokáig tudja majd használni.Mielőtt beültünk a kocsiba, természetesen kürtős kalácsot kellett venni neki,így ez volt a vacsija.Imádja.Mégfelugrottunk Dédihez is,aztán jöttünk haza.Mese nézés, számítógép, majd fürcsi és alvás.

3 megjegyzés:

Réka írta...

Biztos nagyon fog tetszeni neki az a hinta :)

pavelancsika írta...

Az nagyon jó hinta! :) Nekünk nincs hová felállitani ilyesmit. Tuti imádni fogja Marci!
(köszi a szűkitőhöz a karikát, de már folyamatban van egy újabb ülőke :) )

Zoárdka mindennapjai írta...

Az szupi ajándék lesz!!!Egyik ismerősünknek is van ilyen,nagyon szeretik a gyerekek.Marcika is biztosan imádni fogja:)))