2008. április 16., szerda

2008.04.16. Szerda

Itt vagyok, csak hát annyira,de annyira nincs időm semmire,hogy csak na!A meló,a bölcsi a házimunka és a munka kipihenése.Gépezés helyett inkább alszok.Vissza is fogjuk mondani a 10 gigát,mert nem használjuk ki,újra elég az 5.
A héten már2órát voltunk a bölcsiben.Fél 10-től fél 12-ig.Ott is ebédel,aztán jövünk haza.Ma már egyáltalán nem sírt.Semmi könny nem volt a szemében,amikor mentem érte.Enni persze nem nagyon akar, csak 2-3 kanállal tud a Dadus bele tuszmákolni.Persze a desszert az jöhet.Csoki, banán,alma.Ezek csúsznak.Rózsika nénit meg imádjuk.Marcika is szereti, ragaszkodik hozzá nagyon.Annyira jó,hogy házzá kerültünk.
Dédi szerencsére már sokkal jobban van.A lába nem tört el, csak megzúzódott, így nincs gipsz.Már a válláról is levették a kötést, szépen gyógyul neki.Szinte hihetetlen,hogy 83 évesen így fogja fel a dolgokat.Nem hagyja el magát, így mindent átvészel.Biró Dédi mama évekig felkötve hordaná kezét, ha eltörne a válla.Persze azért még járok hozzá szinte minden nap,ha nem dolgozok, de már főzni nem kell neki.Meg is unta már az én viszonylag egészséges kajáimat.Ő jobban szereti a disznó meg a marha húst,persze azt is csak ha jó zsíros.Lényeg,hogy jobban van!
Kicsit féltem,hogy milyen lelkiállapotot okoz Marcikánál ez a bölcsi dolog,de szerencsére eddig semmi rosszat nem okozott nála.Ugyanúgy vannak jó és rossz napjai.Ma nagyon jó kisfiú volt, szépen evett.Sőt 3nap után szépen fogja a kanalat és egyedül eszik.Nekünk soha nem engedte,hogy megmutassuk,hogy fogja normálisan a kanalat.Ma pl.tarhonyát evett,szépen egyedül kiskanállal.Olyan büszke voltam rá, főleg azután,hogy tegnap a sajt szószos tésztát majdnem hozzám vágta, hogy ez nem kell neki.Persze meg nem kóstolta, csak ránézett.Tegnap volt az a bizonyos rosszabbik napja.Aztán végül is pulyka mellet melegítettem neki,abból evett egy kicsit.
A kocsmába még mindig nagyon szeretek dolgozni, csak sajnos a "KEDVES" Kolleganőm megkeseríti a dolgokat.Ugye azért adtam Marcit bölcsibe,hogy vissza tudjak menni melózni.Hát először ugye az volt,hogy majd május 1-étől megyek.Aztán jött a heti két nap meló.Na jó belementem és anyu kezdett vigyázni Manóra.Néha így néha úgy.Néha a szívem szakadt meg,amikor láttam,hogy az a szemét csuma részeg és úgy játszik Marcival.Ilyenkor mindig eszembe jut,az én nagyapám,aki már 12 éve meghalt.Szeretett Ő is kocsmába járni rendesen, ezért anyu megtiltotta neki,hogy jöjjön hozzánk látogatóba, ha ivott.Nem is nagyon ismertem Őt,valószínű pont ezért.Na mindegy, csak az Én kisfiamnak meg el kell viselnie ezt az alkoholistát.Tudom,hogy soha nem bántaná Marcit, csak hát egy részeg ember kiszámíthatatlan.Azért néha eltűnik,olyankor nyugodtabb vagyok.
Szóval utána jött az hogy minden második szombaton is dolgozok, ez így már havi 10 nap lenne.Annyira nem rossz,de mégis csak még mindig kisegítő lennék.Belementem, így tudunk spórolni, Marcika meg elvan apával meg a Mamákkal.
Aztán kitalálta ez az Idióta,hogy minden szombat vasárnap én legyek, na meg csütörtökön is.Na erre már nem tudtam igent mondani,aminek a következménye az lett,hogy megint csak 2 napot melózhatok.Azt hiszem kezdek besokallni.Nagyon gondolkodom,hogy beszélek Irma nénivel,aki hívott magához dolgozni az Ámorba.Csak hát fogalmam sincs,hogy ott milyenek a vendégek,milyen a forgalom és hogy mennyit fizetne.Annyit tuti nem,mint Zoli és még bicajoznom is kéne minden reggel.Azt hiszem holnap komolyan beszélni fogok a főnökömmel,mert nem fogom hagyni magam.Szerencsére a vendégek mellettem vannak, ami valahol erőt ad,hogy küzdjek Anita ellen.Már mindenkit elűzött maga mellől és én azt mondtam,hogy majd én erős leszek.Lehet,hogy tévedtem..............:-(
A fogyókúra helyzet most ott tart,hogy már egyre több mindent eszek és még is tartom a 69-70 Kg-t.Hol gondoltam én 16kg-val ezelőtt,hogy ez sikerülni fog.Nem is reméltem.DE nagyon jól érzem magam a bőrömben.
Ma megtanítottam Marcit,hogy kell elfújni a gyertyát,így hétfőn nem lesz gond vele,mert egyből ment neki.Bukfencezni tanultunk ma, ez is nagyon ügyesen megy neki.Amit még nem írtam soha az az ,hogy már vagy 3 hete,teljesen egyedül közlekedik a lépcsőn.Nem is engedi,hogy megfogjuk a kezét.Föl is egyedül megy meg le is egyedül.Nagyon ügyes.Bár kicsit sokáig tart az út,főleg,amikor a szomszéd öregasszonyok mind kiállnak és beszélnek neki.Olyankor a hajamat tudnám tépni.
Apa ma megkapta a hónap dolgozója címet,amire nagyon büszke.Nem is az 50000 Plusz pénznek örül,hanem,mert elérte amit akart.Most, hogy kis főnök lett, eléggé kemény lett.Nem is szeretik a beosztottjai.Amiket elmesél én sem örülnék neki,ha a főnököm lenne.Bár azért néha van igaza, csak hát nehéz dió az amikor valaki szépen lassan feltör egy pozícióra, és a többiek tudják,hogy bizony régen Ő sem csinált semmit úgyanúgy, mint Ők.Na mindegy szerencsére bent kiéli magát, így itthon nincs vele semmi gond.Főleg,amióta Új főnöke lett.
Húúúúúúúúú!Ez most elég hosszúra sikeredett.Képeket majd pótolok,főleg majd Hétfőn csinálunk egy jó párat, hiszen Manóka 2 éves lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nem baj az, ha hosszú! :) Úgyis kihagytál pár napot amíg nem írtál legalább bepótoltad.
Ügyes vagy, hogy tartod a súlyod. Képzeld én Húsvét óta kínzom magam a taposón minden nap keményen és alig eszek "normális" kaját és meg sem mozdul a súlyom. Én most nagyon nem érzem jól magam. Talán, ha majd én is dolgozok más lesz. (ebben reménykedek :) )

Réka írta...

Tényleg kicsit hosszú lett, de már régóta nem írtál.
Remélem megoldódik a gondod a munkával kapcsolatban, Marci nagyon ügyesen beilleszkedik a bölcsibe, miatta legalább nem kell idegeskedned.

Névtelen írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT MARCI!!!!!
Sok puszit küldünk neki.
Ancsika