2008. április 21., hétfő

2008.04.21. Hétfő

Megint hétfő van és megint gyorsan eltelt egy hét.
Sajna a bölcsit szüneteltetjük,mert Marcika beteg lett péntekre.Már a déli alvás után gyanús volt nekem,hogy meleg a feje,de estére teljesen belázasodott és már negyed 8-kor elaludt, úgy hogy nei dőlt apának.Kemény menet volt utána mire megfürdettük és elaludt.Szerencsére a láza lement éjszaka, így egy kicsit nyugodtabban mentem szombat reggel melózni.Elkésni nem tudtam, ugyanis Manóka hajnal 4-kor felkelt és nem is aludt vissza csak valamikor fél 7 fele egy órára.Apa volt vele szombaton, szegény így nem tudott menni szerelni,pedig be volt tervezve az egész hétvégés szerelés na meg Mamázás.Mama is eljött valamikor szombat délután, de szerencsére azon kívül,hogy nagyon-nagyon folyik Marci nózija, nem volt gond.A fene majd meg evett a kocsmában,hogy nem lehetek vele.Szombat éjszaka már aludt rendesen, úgyhogy egész jót aludtam én is,és ráadásul fél 1-kor már itthon is voltam.Vasárnap aztán délelőtt Apa meg Töki már sétáltak is egy nagyot és semmi baj nem volt.Délután pedig Marcika Mamázott,mert Kálmi elment motort szerelni.
Most nagyon rosszkor jött egy betegség, mert már tök jól el volt Manóka a bölcsiben.Pénteken már az ebédjét is megette,bár akkor kicsit sírdogált,gondolom a betegség miatt.Amúgy már vigyorogva mentünk és jöttünk el a bölcsiből.
Ma aztán bár már tényleg csak az orra folyik,elvittem a dokihoz.Szerencsére tényleg semmi gond nincs vele, azt mondta az orvos,hogy biztosan valami vírust szedett össze a bölcsibe,de mivel erős a szervezete,így eddig tartott a betegség.Nem is kaptunk gyógyszert, csak orr csepp kell és szívni az orrát.Remélem,hogy gyorsan túl leszünk rajta.
Délutánra várjuk majd Mamáékat, jönnek köszönteni Marcikát.Majd csinálunk sok-sok fényképet és akkor holnap feltöltöm Őket.

Nincsenek megjegyzések: