2008. április 8., kedd

2008.04.08. Kedd

Megint eltelt egy hét.Nagyon gyorsan telnek a napok.A múlt héten 3 napot melóztam és tegnapra nagyon kimerültem.Mellé még ugye a bölcsi miatti idegeskedés is rásegített.Na de erről majd később.Péntek reggel sikerült megvenni a hintát Marcikának,így meg van a szülinapi ajándék egyik fele.Persze már apa össze is szerelte, így ki lett próbálva.Kép is készült,most töltöm őket a gépre.
Viszont a Vásárhelyi cipő vétel nem teljesen jött össze.Teljesen ki volt fogyva az átmeneti cipő.Szinte csak szandi volt.Azt vettünk is egyet, az lett a váltó cipő a bölcsibe.Viszont így vadászom neki a másik cipőt.
Péntektől50 %-os leárazás volt a 2 fő utcai kínaiban.Apa kapott terep színű nacit meg egy farmert.A kettő együtt 3200 Ft volt.Egész hónapban ez lesz, rengetegen vannak mindig.Csak Manónak nem találok cipőt egyikben sem.Egy melegítő együttest már találtam neki, egy pólót, magamnak egy cipőt meg egy mellényt vettem.A hétvégét végig melóztam,apa bulizni volt,így Marcika Mamáéknál töltötte a hétvégét.Ott is aludt.
1 hete elkezdte mondani,hogy APA!Apa nagyon örül végre.Egyre több szóból mond betűket, de még mindíg nem az igazi.
És hát a legfontosabb!Az ÉN Drágám Bölcsis lett!Tegnap mentünk 10-re először.Nem vette észre,amikor eljöttem, mert nagyon belemerült a játékba.Háromnegyed órát volt ott, mire mentem érte már sírdogált.Ahogy megnyugodott, már akart menni vissza játszani.
Ma fél 10-re vittem.Vigyorogva, a saját lábán ment be és vetkőzött le.Aztán mire 1 óra múlva mentem az udvaron játszottak és Marcika sírt.A Dadus azt mondta, hogy most APÁT hiányolta nagyon.Megbeszéltük a Dadussal, hogy egész héten csak így 1 órácskát marad , aztán majd meglátjuk.Amúgy nagyon kedves, aranyos Nő a Dadus és Rózsika néninek hívják.Időközben kiderült,hogy nem is szilva lesz Manóka jele,hanem létra.Még jó,hogy nem próbálkoztam a szilva gyártással.
Dédi most nagyon rosszul van.Nem tudom mi lesz, ma ment vissza ellenőrzésre, na meg kapott beutalót a reumatológiára.Nem árulta el, de kiesett a hintaszékből és lehet eltört a lába is.Ha begipszelik neki, nem tudom mi lesz.Na majd ma kiderül.
Feltöltöm már végre a képeket is,amivel nagyon el vagyok maradva.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást a dédinek!
Köszi, hogy írtad a naplónkba a Bastianót, fel is tettem rögtön a srácokat, és anyukámnak is nagyon jó szórakozás szavazgatni az unokákra :) Amikor éppen nem megy a visszaszámlálója, akkor Marcikára is szoktam szavazni.
Drukk, hogy minél gyorsabban megszeresse a bölcsit Marcika :)
Mi Szegedre a Severbe szoktunk menni, ha rucit kell venni a gyerkőcöknek. Ott a múltkor is Rékára kaptunk 1500Ft-ért 3 részes melegítőt, hordja már hónapok óta, de nem szöszösödik, ugyanolyan szép, mint újkorában. És nagyon jó minőségi babacipők is vannak ott 2-3ezer forintért. Na, meg öltönyök, alkalmi rucik is 10ezer alatt is. Szóval jó hely!
Doricicáék

pavelancsika írta...

Rózsika nénit minden anyuka imádni szokta! :) Én úgy tudom Ő maszekon is vállalja a csoportjából a gyerekeket.
Cipőt már mi is csak nehezen találtunk.

Réka írta...

Azért örülök, hogy viszonylag símán megy a bölcsizés. Én is idegeskedek egy kicsit, mert nem lesz sok időnk a szoktatásra és néha kiszámíthatatlan Dalma. De hátha épp az ellenkezője lesz, mint várnánk.