2008. április 1., kedd

2008.03.31. Hétfő

Biztosan az óra állításnak köszönhető,de ma 9-kor keltünk fel.Persze én nagyon-nagyon nem bántam, mert most legalább kialudtam magam meló után.Délelőtt egy nagyot sétáltunk a városban kettesben Marcival.Vagyis Ő motorozott én meg sétáltam.Voltunk piacon, dm-ben, pékségbe és a postán.Utána még a játszóterünkön bohóckodtunk és dél volt mire feljöttünk.Észre sem lehetett venni Marcin, hogy 9-ig aludt.Elmo után szépen fogta a kispárnát és ment aludni.Fél 4-kor ébresztettem fel.Megevett egy csomó tarhonyáskrumplit, majd jött a DIGUM-DIGUM.Fél 5 körül apa rossz hírekkel jött haza,bár várható volt.Leghamarabb decemberben vennék le a jelzálogot a lakásunkról, de azt is csak akkor, ha Gabiék fizetnek bele egy kicsit nagyobb összeget.Hát ez van.Igazából nem vagyok nagyon csalódott, bár rengeteget álmodoztam az új házunkról.Valahol éreztem, hogy túl szép lenne, ha igaz lenne.Na majd jövőre újra próbálkozunk.A Hugi projekt egy kicsit várat magára......
Szóval a rossz hírek megemésztése után, felöltöztünk és mentünk Dédihez.Amíg én elmosogattam nála,addig Apa meg Marcika a játszótéren voltak.Aztán onnan átmentünk a Pennybe Dédinek bevásárolni.Fel is vittük a cuccot, majd 7 óra körül indultunk haza.Itthon vacsi és a megszokott időben alvás.Kíváncsi leszek,hogy meddig tart ez az álom kór Marcinál.

3 megjegyzés:

Réka írta...

Sajnálom, hogy így alakult. Talán jövőre...

pavelancsika írta...

Majd jövőre sikerül! :)
Most úgyis zsinórban épitik ezeket a társasházakat a városban.

Bogár és Gerti írta...

Nem tudom nálad mi az a adigum-digum, de neke is van olyanom :-P Szeretem kántálni ;)
Elérkezik az idő a hugira és az új házikóra is. Vár rátok valahol az igazi ;)
Puszi