2008. március 31., hétfő

2008.03.26-30-ig

Már megint egy hete nem írtam.Nagyon nincs időm soha semmire, főleg ami velem kapcsolatos.Dolgozok,itthon Marcizok, főzök,takarítok,aztán megyek Dédihez.Nehéz, de egyenlőre úgy néz ki megy.
A fényképező pihenő üzem módban volt a héten, egy darab képet sem csináltunk.Ami fontos dolog volt az az, hogy megtaláltuk álmaink házát.Szerdán mentünk el az építőhöz és megnéztük a terveket.Teljesen bele vagyok szerelmesedve, csak hát annyi mindentől függ, hogy meg tudjuk-e oldani,hogy csak na.Rengeteg helyről kaptunk ajánlatot hitel ügyben,csak tényleg nem egyszerű.A percek meg telnek és lehet,hogy már más is jelentkezett a házáért.Még csak most kezdték el építgetni, de már csak 2 ház rész van eladó.Ez egy társas ház lesz a Vörösmarty utcán, a zene sulival szemben.2 szintes,3 szoba , nappali és 83 négyzet méteres. Kulcsra készen, konyha szekrénnyel,gáztűzhellyel, fa nyílás zárókkal, 14 MFT-ért mondta a srác, de Kálmi munka társának 13 -ért ajánlotta, így gondolom menne az alkudás.Lenne a hugicának saját szobája, na meg egy zárt udvarunk, ahová Marcikát ki lehetne engedni játszani,akár egyedül is.Ma délután megyünk a mi bankunkba érdeklődni, hogy hogy lehetne megoldani a dolgot.És hát mivel teljesen új építésű lenne a ház, így a SZOCPOLT is igénybe tudjuk venni.Szóval most reggel, délben, este, éjszaka ezen jár az agyam.Bár tudom, hogy a körülmények miatt, nehezen lesz megoldható a hitel,azért amíg egy picike halvány remény van,én reménykedem.
Amúgy csütörtökön meg vasárnap melóztam.Tegnap már fél 11-kor itthon voltam.
Szombaton nagyon jó napunk volt.Egész nap együtt volt a család és ráadásul nagyon-nagyon jó idő volt.Délelőtt nagyot sétáltunk és séta közben beugrottam a turiba és vettem Marcinak egy mellényt meg egy szupi melegítő alsót 490 Ft-ért.A mellényt azóta le sem lehet szedni róla.Imádja.DE én is imádom benne, nagyon jól áll neki.Mintha ráöntötték volna.Egy kicsit olyan pufi mellény, de nem a legmelegebb fajta.Pont most jó és végül is 210 Ft volt.
Este levágtuk a haját, így most édes kis kopirnyó feje van.Majd estére csinálok képet róla.Megint nagyon ügyesen ült egy helyben és tartotta a fejecskéjét.
Mához egy hétre megyünk bölcsibe.Nagyon kíváncsi leszek, hogy Marcika mit szól majd,ha ott hagyom.Csak azt nem tudom, hogy hogy csináljam a csütörtöki napot, mert ugyebár dolgozom Majd megkérdezem a dadust, hogy szerinte gáz lesz-e ha azon a napon nem megy Tökike csak majd 21. után.3 hét és 2 éves lesz a kisfiam.Hihetetlen.Most úgy állunk a beszéddel, hogy a szavaknak vagy az első vagy az utolsó két betűjét mondja.Na majd a bölcsiben kénytelen lesz beszélni.Még a héten át kell menni Vásárhelyre váltó cipőt venni Marcikának.A múltkori újságban olyan jó kis szandit láttam, remélem kapunk majd, mert csak 1 cipője van jelenleg.
Ja szerdán a szökőkútnál elkaptak a tévések és meginterjúvoltak.Hát nem vagyok rá büszke.Benne vagyok az Orosházi életben, fényképpel együtt.Össze-vissza hebegtem-habogtam, így most az ismerőseim akikkel találkozok, mind meg jegyzik, hogy média sztár lettem.Hurrá!Legközelebb ha meglátok egy kamerát az utcán, jó messzire szaladok tőlük.
Este még megpróbálok jönni és képet rakni a kopcsirinyóról!

3 megjegyzés:

Réka írta...

Megy Marci bölcsibe? Talán Dalma is elkezdi a héten vagy jövőhéten az ovit, kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni nekik.

Bogár és Gerti írta...

:) Néha kell hebegni is ;) Anát kellett volna hallanod,mikor interjűút készített élőben Farkasházi Rékával :-P Komikus vlt, szerinte :-P
Mi is keressük álmaink kuckóját. Két csajnak valót :) Nem könnyű, úgyhogy nagyon gratulálunk, mégha csak terv.
Mikor indul a hugi projekt???
Puszi

pavelancsika írta...

Az nagyon jó helyen van! Mi még nagyon messze állunk a lakásvásárlástól. :(