2008. március 4., kedd

2008.03.02. Vasárnap

Fél 8-kor keltünk, felöltöztünk és kimentünk a Tescoba elkölteni a fizetésemet.Vettünk kaját, egy kis sütit,üdítőt, sört meg egy üveg borocskát.Dédinek is bevásároltunk.Hazajöttünk,Marcika lefeküdt aludni,Apa elment dolgozni én meg főztem.Közben telefonált Apu, hogy bocs kislányom, de nem érek rá elmenni hozzád felköszönteni,mert a ház körül dolog van.Hát nem esett túl jól.SŐT!Ja a Tescoban vettünk Tökinek egy bubifújót.Eddig 2-3ezerért láttam ilyet, most 800 Ft volt.Rengeteget fúj egyszerre.
A végén már egy kicsit vizes is lett a szőnyeg.
Miután Marcika felkelt,evett majd nem soká Apa is hazaért.Közben eszembe jutott, hogy Manókának nagyon-nagyon megfogyatkozott a ruhája,így összeszedtem 2 szatyor ruhát és elsétáltunk anyuhoz.Majdcsak lesz már mosógépem,holnap felhívjuk a szerelőt.Marci motorral jött és persze az összes tócsát megtalálta.Mire hazaértünk a térdéig vizes volt még a harisnyája is.Nem sokkal utánunk jött Mama meg Sanyi tata felköszönteni.Marcikának is hoztak ajándékot.Kapott egy sátrat.Már olyan régóta kerestem neki, most meg nem néztem meg a Penny-s újságot, ott volt.Ha Én ezt tudom, akkor most lehet,hogy kettő lenne.Nagyon tetszik Tökinek.


Ki-be mászkált egész este.Közben Móni meg Gabi is feljöttek, de csak azért mert Gabi rosszul volt és muszáj volt nekik megállni.Majd kedden jönnek köszönteni.


Nagyon legizzadt Manóka.Tiszta víz volt a feje és piros a pofija.


Apa lebukott!Ott a borospohár a kezében.


Miután Mamáék elmentek még egy kicsit játszottunk,majd a fiúk mentek fürdeni én meg pakoltam össze.Szőkenő módjára megpróbáltam átvinni a sátrat a kisszobába és sikeresen eltörtem a sátor vasat.Remélem Apa meg tudja csinálni.
Volt már jobb szülinapom is............................

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk 2 hónapig volt a nagyszobában a sátor kinyitva. Nem engedte összecsukni. Onnan nézett tv-t meg ott aludt. :)