2008. március 17., hétfő

2008.03.17. Hétfő

Megint jó napunk volt, ugyanis apa nem ment melózni.Háromnegyed 7-kor már ébresztő volt és nem is aludtunk vissza, mert Tökinek kifolyt a pisi a pelusából, így át kellett öltözni.9-re jöttek Hajniék.Azt hittem, hogy valami okosat fognak mondani a ház vásárlással kapcsolatban, de semmi újat nem tudtunk meg.Aztán 10-re mentünk Dédiért.Szépen ,lassan elsétáltunk a kórházba.Bementünk és szerencsére senki nem volt előttünk.Azért apa meg Marcika elmentek a piacra pogácsát venni.Mire visszafelé jöttek, mi már a padon ültünk a kórház előtt.1 hét múlva kell visszamenni.Hazakísértük Dédit, mi meg átmentünk a Pennybe.Marcika akkora hisztit levágott,hogy csak na!Már nagyon álmos volt.Itthon Elmot is néha csukott szemmel nézte.Amíg apa meg Marcika aludtak én főztem Dédinek krumpli főzeléket és át is vittem neki.Sőt még egy is blogozásra is volt időm.Negyed 4-kor kelt fel Töki.Áthoztam apához és odafeküdt mellé.Persze azt már nem sikerült lefényképezni.
Ebédeltünk, majd gyorsan felöltöztünk és elindultunk apának mellényt keresni.Szeretne egy terep színű mellényt.A Mozis kínaiban kezdtük.Sajna nem volt, de Marcinak találtam egy nagyon vagány kis felsőt, nem bírtam otthagyni.Aztán felmentünk a Csillagba, de ott sincs.Aztán mi a Plus előtt motoroztunk, Apa meg átszaladt a Trendy-be.Mire jött vissza már szakadt az eső.Szerencsére nem sokáig, így még a Napsugár melletti Kínait is megnéztük, de semmi.Hazafelé igencsak szedtük a lábunkat, mert esett.Itthon aztán kitaláltam, hogy be kellene festeni a hajam.Hívtuk Mamát,hogy ráér-e és megbeszéltük, hogy fél óra múlva megy apa érte.Addig ruha próba volt.Nagyon édes benne.
Fél 7-kor jöttek vissza,akkor fogtunk hozzá hajat festeni.Szerencsére apa már rutinos,így gyorsan bekente a fejemet.
Marcika lebirkózta Mamát!

Amikor Manóka éhes lett akkor kezdett hisztizni.Nem értem,hogy miért nem szól, ha enni akar.Na mindegy utána semmi baj nem volt.Bohóckodott sokat.


Gondolom itt is birkózás volt.Akkor voltam lemosni a hajamat.


Ma Mamával volt fürdés.Szerencsére nem volt gond így sem az elalvással...

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hihi ;) Adj egy mini bevásárló kocsit és 15 mp-et ;) Aztán végy 5percet visszapakolni :-D és 20at engem eltávolítani :-P
Puszi

Réka írta...

Már lassan nem tudom mi micsoda Orosházán. Napsugár?

Réka írta...

Kellemes Húsvétot! :)