2008. március 12., szerda

2008.03.12. Szerda

Nem csináltam ma képet!!!!!!!Ejnye-benye!!!
Reggel elengedtük apát dolgozni,mi meg Elmóztunk, játszottunk és ami nagy szó volt Marcika reggelizett.Vaj krémes kolbászos katonákat evett!!!!Olyan boldog voltam, hogy eszik.Aztán olyan fél 10 fele felöltöztünk és elindultunk itthonról.Szilviék ma nem jöttek.Bevásároltunk a kisboltban, aztán piacoztunk,szökőkutaztunk.Hazafelé gyógyszertárban voltunk,mert nagyon unom, hogy nem akar felszakadni a köhögésem és reggelre levegőt alig kapott.Kaptam ACC600-at, ami állítólag jó erős.Remélem gyorsan helyre tesz.Ma is megpróbáltam befizetni Dédi csekkjeit, de megint teli volt a posta.Még a Penny-be is beszaladtunk, majd irány haza.Elmóka után alvás.Én meg főztem.Bablevest meg sajtos tésztát.2 óra fele valaki bevágta az ajtaját a lépcsőházban, így Töki felébredt.Nem volt gond,jó kedve volt és bevágott egy csomó levest is.Megint boldog voltam.Aztán amíg apa megjött a melóból játszottunk.Annamari is befutott egy fél órára, de nem mennie kellett,mert Attila nem bírt Gergővel.Időben hazajött Apa.Felöltöztünk és mentünk Pamacsot meg Cicákat etetni.Holnap már itthon lesznek Mamáék.Aztán Dédinek is elvittük a holnapi ebédjét.Szerencsére még mindíg nincs elkenődve, így szerintem gyorsabb lesz ez a gyógyulás.Hétfőn visszük majd vissza, remélem jót mondanak.Déditől hazamotoroztunk,majd itthon Töki kérte a vacsorát.Megint bekajált.Aztán még apa mákostésztájából is lopkodott.Nem értem mi van vele!!!!Ma 3× evett rendesen.Néha hetekig egyszer sem eszik.Persze nagyon örülök,hogy evett.Lehet,hogy tartalékol holnapra, mert anyuval lesz.Megyek melózni.
Fürcsi közben Marcika kitalálta,hogy apa üljön bele a kádba.Így ma én fektettem le.Nem volt kifogása ellene.

3 megjegyzés:

Réka írta...

Nálunk is valami ilyesmi az evés...

Zoárdka mindennapjai írta...

Anyának jobbulást!!!Annak pedig mi is nagyon örülünk hogy Marcika eszik és nem akármennyit:pMaradjon is így:DKellemes hétvégét!!!!

Bogár és Gerti írta...

Ez az evés, mint az időjárás, de a babalevesből én is mindíg eszem! Jó sokat ;)
Puszi