2008. március 2., vasárnap

2008.03.01. Szombat

Megint melóztam és persze apa ügyeletes volt, így Marcika megint anyunál volt.De csak délelőtt.Az a szemétláda már 11-kor részeg volt.Azt hiszem elbeszélgetés lesz vele.Nem anyunak fogom mondani,hanem Gábornak.Délben anyu vitte haza Tökit aludni és előtte megbeszéltük apával,hogy felhívja a másik Mamát,hátha vigyázna rá. Szegény Töki teljesen összekavarodott.Aludni is alig akart.Szerintem teljesen kész volt,hogy most mi van!!!Délelőtt az egyik Mama délután a másik.Nem is aludt csak 1 és negyed órát.Mondjuk az mondta apa,hogy utána úgy ahogy el volt, de kicsit nyűgi lett.Apa 4-kor megint ment a céghez,így Mama meg Marcika ketten voltak itthon.
Ja közben apa szétszedte a mosógépünket.Valószínű ki kell cserélni a villany motort benne.Hurrá!Megint plusz 20000 kiadás. (ha ennyiből megússzuk)
Este aztán Manóka kereszt apja is pont alvás előtt hozta vissza a kocsit,így megint nem a megszokott menetrendben zajlottak a dolgok.Megint nehezen aludt el Marci és én fél 12 fele értem haza,még akkor is néha felsírt.Nagyon nem volt OK ez a nap így.
Megbeszéltük apával,hogy lehet nem vállal több ügyeletet.Ez havi 6000 Ft-ot jelentett nettoban,ezt én megkeresem 1 nappal és akkor Apa vele lehet egész nap.
Ma megúsztam idióták nélkül a napot....