2008. március 8., szombat

2008.03.08. Szombat

Mivel mostanában nagyon nem jön össze semmi, így a mai együtt sétálás,piacozás is elmaradt,ugyanis éjfélkor hozzáfogott az eső esni,és valahogy egyáltalán nem is akarta abbahagyni.Végül is kimentünk a Tescoba, meg a Postára,mert Gabi csomagot kért az én nevemre és azt vettük fel.Gyorsan dél lett,Elmo után Marcika meg ment aludni.Apával együtt húzták a ló bőrt én meg pakolásztam a konyhában.Ébredés után kaja,majd felöltöztünk és újra tescoztunk,mert Dédinek nem vettünk még virágot nőnapra.El is vittük neki,majd onnan Mamáékhoz indultunk.Meg kellett etetni a kutyust meg a macskákat.Addig Marcika felmérte a terepet és megállapította,hogy ott bizony nincs senki.Kicsit hintáztunk, majd elindultunk hazafelé.Vagyis hogy a virág boltig, mert ott választhattam magamnak cserepes virágot nőnapra.Sikerült is.Kettőbe is beleszerettem.Aztán jöttünk haza és itthon bohóckodtunk.Próbáltam olvasni, de valahogy nem ment. :-)
Ettünk almát...

Lustálkodtunk...:-)

Még én is kinyúltam egy kicsit.

Aztán Elmo nézés


És fürdés.Mostanában néha már a kádban akarja inni a kakaót.Végül is????


Fürcsi után gyorsan elaludt.

2 megjegyzés:

Lacika és anyája írta...

Édes vagy a képeken:-)
Lacikának is vagy ugyanilyen cumisüvege:-)
Lacika és anyája

Bogár és Gerti írta...

Micsoda lustálkodások! ;)
De te kiskomám tudsz élni ;) Pancsi és TECSI :)
Puszi