2008. március 8., szombat

2008.03.05. Szerda

Már megint nagyon elmaradtam,de egyszerűen ha van egy is szabadidőm, akkor inkább alszom.Most is álmos vagyok és Marci meg Apa alszanak is,de holnap megint melózok, így aztán tényleg muszáj már írnom egy kicsit.Délelőtt bár nagyon hideg volt,kicsit elmentünk sétálni.Jöttek Bencéék is Végre megoldódott motor probléma.Ahogy kiszálltak a baba kocsiból,Bencének egyből Marci mocija kellett.Ráült és alig ér le a lába,így gyorsan vissza is adta Manónak.Nem is hisztizett érte tovább.Fél 12-kor már itthon voltunk.Megnéztük Elmot, majd Marci lefeküdt aludni.Én meg főztem.Csináltam brassóit meg lasagne-át.Így bizti elég lesz a kaja.Persze Tökike nem evett ébredés után csak 2 falat krumplit.Már tényleg nem tudom,hogy mit főzzek neki,hogy egyen.Na majd csak eszik megint.4 órakor jött apa haza én még leszaladtam a boltba.De előtte felhívtuk DÉDI-t, hogy miért nem jött ma sem.Csak hát a kapu telefonba nem válaszolt senki...:-)
5 óra körüljött a szerelő.Elvitte a mosógép motorját, mert csapágyas lett.Azt mondta,holnap vissza is hozza.
Nem sokkal ezután jöttek Móniék felköszönteni.Kaptam egy web camerát, így majd látja Manóka is Mónit ,meg Mamát, ha beszélgetünk skype-on.
Próbálkoztunk közös képeket csinálni megint.Ez nem lett rossz.Viszont ez tök jó lett, csak Móni lemaradt róla. Kár.


A Kereszt apja még a sátrába is bemehetett, ez egy nagy kiváltság,mert nem mindenkit enged be Marci.



Este aztán meg egy kis próbálkozás evéssel,Elmó nézés, majd fürdés és alvás.


Nincsenek megjegyzések: