2008. március 4., kedd

2008.03.04. Kedd

Reggelre eléggé hűvös, kicsit esős idő lett.Nem is voltunk egész nap sehol.Nem is bántam,kicsit együtt voltunk Tökivel.Nagyon jó kisfiú volt,tök jól eljátszottunk egész délelőtt.
A sátor még mindig nagyon jó móka,imádja.Szerencsére apa megtudta csinálni.

Itt az új,nagyobb moci.Azt hittem,hogy majd a régiért volt hisztizni,de nem.Nagyon gyorsan megszokta az újat.Biztosan kényelmesebb és azért.Máskor, ha valamit lecserélünk neki,mindig baj van belőle.

Fél 12 körül már nagyon álmos volt, de kihúztuk az Elmoig.Azt már ugy nézte,hogy szerintem aludt közben, csak nyitva volt a szeme.



Elmo után pillanatok alatt elaludt.Én meg megfőztem,kitakarítottam a mikrót,mert nagyon úgy néz ki,hogy az is elromlott.Kész vagyok teljesen.Működik, de nagyon büdös.Majd apa estére szétszereli.Szerintem valaki megátkozott minket.Először a tévé, majd 2 dvd,a mosógép,most meg a mikró.Remélem nem lesz több, mert már kiakadok teljesen.
Délután vártuk Dédit,de nem jött,hátha holnap.Közben előkerült a síp,amit nagyon szeret fújkálni Töki.

Apa fél 5 fele jött haza.A főnöke felmondott, így nagy az öröm.Reméljük ennél csak jobb lesz a következő.
Apa tegnap megbeszélte a mosógép szerelővel, hogy vagy ma vagy holnap jön 5 óra után.Hát ma nem jött, pedig vártuk és nem mentünk sehova.Vártam Móniékat is, de Ők sem jöttek.Majd holnap.Azért elvoltunk,néha volt egy kis nyűgi,de alapból jó napunk volt.
Apa most csinálja mikrót.Szerinte anyu valamit kifuttatott benne és az a büdös.Anyu azt mondta, hogy nála semmi ilyen nem volt.Hát nem tudom.Most szétszedte és a burkolat alatt is megtakarítja, hátha elmegy ez a szag belőle.Még van remény, hogy nem kell másikat venni......




2 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Boldog szülinapot utólag is:)))Marcikának nagyon aranyos a sátra,majd most jövő szülinapjára akarunk venni Zozonak mi is valami szobai házikót:DRemélem találunk.Úgyanúgy mint Marcika,ő is szeret csúszni-mászni,így szerintem nagyon fog neki örülni:D

Réka írta...

Boldog születésnapot!
Remélem legalább a mikró jó lett.