2008. március 25., kedd

2008.03.24. Hétfő

Bár ma szerettem volna aludni egy kicsit délelőtt, Apa rábeszélt, hogy menjek velük locsolkodni.Na jó, úgy is olyan keveset vagyunk együtt.Csini fiút csináltam Tökiből, majd elindultunk.Először anyut locsolták meg, de oda nem vittük be a gépet.Fogalmam sincs, hogy miért.Aztán mentünk Apósomékhoz.Marcika nagyon jól érezte magát náluk.A kis székkel bohóckodott végig.
Már nem emlékszem mi volt OTT!

A huncutság....

Tatával


Dédi mamával.


A locsoló pénz belekerült az ing zsebébe.


Aztán lett málnás bajuszunk.


Úgy ült le a székre,mint a nagyok.A lábát feltette a másikra, csak nem sikerült lefotózni.

Aztán onnan a másik Dédihez mentünk és apósomat is elvittük.Nem voltunk sokáig, mert menni kellett aludni.
Aztán szerencsére anyutól kaptunk kaját, így nem kellett főzni, csak megmelegítettük a kaját.Aztán még én is aludtam egy kicsit.
Ébredés után irány apuék.Mindent meg kellett nézni.

Megint elemében volt Marcika.

Haha!Elfoglaltam a helyed Tata!


Aztán még Annamariékhoz is elmentünk.Gergő elbújt,ahogy odaértünk.Közölte Marcikával, hogy TE IDE NEM JÖHETSZ!.Azért aztán oldódott egy kicsit.Na Marcikát nem kellett félteni, feltalálta magát.


Aztán még Mamát is meglocsoltuk.És csoki tojást kerestük.


Hazafelé sikerült kibontani a egyet és be is vágta.Ez lett az eredménye.



Úgy elaludt, mint a bunda.Nagyon elfáradt ma.Hát én is.

2 megjegyzés:

Réka írta...

Jót locsolkodtatok! :)

pavelancsika írta...

Na már kezdtem azt hinni nem is irsz többé! :)
Jól sikerült a locsolkodás úgy látom!