2008. március 11., kedd

2008.03.11. Kedd

Ma reggel minden a szokásos módon zajlott.Fél 10 után indultunk el itthonról, jöttek Bencéék is.Elmentünk a piacra, kávéztam, melltartót vettem( mellesleg a kínaiban 800 Ft volt darabja, itt 1000-ért 3 db-ot vettem)Aztán a szökőkútnál motoroztak a fiúk.Hamarabb elindultunk haza,mert Dédinek vinni kellett a gyógyszereit.Méghozzá is felszaladtunk és negyed 1-re értünk haza.Majdnem vége volt Elmónak.Aztán alvás.Én megfőztem, meg egy icike picikét gépeztem is.Móni hívott, hogy Mamáék csak holnap jönnek, így holnap is megyünk kutyát etetni.Ébredés után Marcika evett, majd összepakoltunk és végre fel is tudtam porszívózni.Apa fél 5 után ért haza.Felöltöztünk és mentünk etetni.Utána motorral átmentünk a Penny-be bevásárolni Dédinek.Vittünk neki holnapra ebédet,meg ezt-azt,aztán jöttünk haza.Éppen Elmó volt a MINIMAX-on, így gyorsan meg is vacsiztunk.Aztán a konyhába én készítettem Apa holnapi kajáját, Marcika meg DIGUM-DIGUM-ot főzött.Kéret a szekrényből.Eddig jó volt, mert nem tudta hol van.
Megfőzte....

KI-be rakosgatta


De a végére elfogyott.Lehet nagyon szét főtt..........:-)

Negyed 9-kor mentek fürdeni Apával, ahogy hallom még mindig elemében van.Nagyon jó kedve volt egész délután.Szeretem az ilyen napokat!!!!!!Remélem gyorsan elalszik.



5 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Édesen főz Marcika:)))Barátnődnek gratula a pici babához,néha én is elgondolkozok ezen de sajna még nálunk is vannak elöbbre való dolgok:((((Puszi!!

Lacika és anyája írta...

Nagyon aranyos ahogy főz:-)
Lacika és anyája

pavelancsika írta...

Jobbulást a dédinek! :)

Bogár és Gerti írta...

Ha kész a hami csak szólj, megkóstolnám ;)
Gyógypuszi a dédikének!
Puszi

Réka írta...

Milyen házias Marci :)