2008. március 8., szombat

2008.03.07. Péntek

Reggel egy hatalmas bohóckodással kezdtük a napot.Ez az ágy még mindig nagyon jó móka.
Ez csak egy pillanat kép volt,mert nem ült így egyhelyben 5 másodpercnél tovább.

Alig tudtam beágyazni,mert Ő ott akart aludni a tartóban.


Aztán hívott Szilvi,hogy menjünk sétálni.Szerencsére anyu megvarrta Marcika pulcsiját, így jól felöltöztünk és elnidultunk.


Szökőkutaztunk, a mozis Kínaiban voltunk, ahol vettem egy mellényt,mert a kocsmában nagyon fázott a hátam tegnap is. Baromfi boltban vettünk virslit,aztán jöttünk haza.Közben összefutottunk anyuval,aki vett Marcinak egy melegítőt.Itthon fel is próbáltuk és pont jó.Csak a patent részében szoros a gumi,de azt anyu megcsinálja.


Marcika Elmó után lefeküdt aludni,én meg leültem gépezni.Nem ment a dolog, így inkább lefeküdtem aludni.3 óra után egy kicsivel DÉDI ébresztett fel minket.Manóka ma sem evett egy falatot sem.Kicsit kezd idegesíteni ez a nem evése.Apa időben hazaért, ami jó is volt,mert gyors öltözés és mentünk a piacra virágot venni.Aztán elvittük anyuhoz,akitől kaptunk töltött káposztát, meg elhoztuk a mosóporom.Aztán mentünk mamáékhoz,de Ők a Tescoban voltak, így mi is elmentünk oda először.Annyiból jó volt,hogy vetettünk velük is 2 zsugor tejet, mert 159 Ft volt és csak fejenként egyet lehet.Így most egy jó darabig lesz tejcsi, van 48 liter.A pénztárnál álltunk,ahol Marcika már nagyon türelmetlen volt.Próbáltam lefoglalni,odaadtam neki a pénztárcámat, de neki a pénz kellett belőle,mert Ő akart a NÉNInek fizetni.Odaadtam neki a bankkártyámat és a következő pillanatban sehol sem találtuk.Egyszerűen elveszett az 5 forintossal együtt,amit adtam Manókának.Most vagy leesett és valaki felvette vagy egyszerűen valakii vette Marci kezéből, amíg pakoltunk a szalagra.Teljesen kész voltam.Még jó,hogy volt nálam pénz,így gyorsan fizettünk,majd irány haza.Le akartam tiltatni a netbankáron keresztül,de az nem akart előjönni.Gyorsan akkor telefonáljuk.A telefonomon meg volt 40 Ft.így csak annyit tudtam mondta,hogy kártyát szeretnék letiltatni.Szerencsére az ügyfél szolgálat visszahívott.Blokkolta a kártyámat és megnézte, hogy senki nem fizetett vele.1000 Ft-ba került ez a ballépésem.Soha többet nem adom Marci kezébe a kártyámat.Mire Mamáékhoz értünk,már elintéztem a dolgot.Benn egy kis idő azért kellett,hogy lenyugodjak.Apa meg Marcika felköszöntötték Mamát meg Mónit.Elköszöntünk Mónitól, mert az éjszaka elindulnak Olaszba és ki tudja mikor találkozunk legközelebb.Remélem gond nélkül odaérnek .Nagyon késő volt mire hazaértünk, de itthon még egy pár falat lencse levest sikerült megeteteni Marcival.10 óra volt mire lefeküdt és egy szó nélül el is aludt.

2 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Sajnos előfordul néha ilyen.Azért annak örülök hogy senki nem vette addig igénybe a kártyát!!!
Marcika!!tessék enni,attól nősz jó nagyra:))))

Bogár és Gerti írta...

Marcikám! Alaposan elszórtad azt a kártyát, mi jól hoppon maradnánk, mert sosincs kp. nálunk :-S.
Én a lejártat megkaptam, de nem izgat... bezzeg a buksza, mindennel bélelve ;)
Puszi