2008. február 29., péntek

2008.02.29. Péntek

Ma már 7 órakor ébren voltunk.Hol vannak már azok a jó kis 9-ig alvások......
Kicsit összepakolásztam,addig Marcika Noddy-t nézett.Aztán eszembe jutott,hogy csomagot kell feladjak a postán, úgyhogy azt is becsomagoltam.Marcika meg kitöltötte az ajánlott papírt hozzá!
Pizsi alsó már nem volt rajta,így a combikája is tollas lett.
10 fele indultunk sétálni.Boltba mentünk,majd a piacra és onnan a szökőkúthoz.Nem voltunk sokáig,rábeszéltem,hogy nézzük meg Mónit a telefonosboltba.Kiderült,hogy ma dolgozik utoljára.Marci utoljára kulcsozott ott.Aztán feladtuk a csomagokat és jöttünk haza.Itthon a lépcsőház ajtón i van rakva,hogy a szomszéd néni meghalt.Szegény kiesett egy autóból,mert nehéz volt a csomagja és kirántotta a szatyor.Eltört a combcsontja és a szervezete ezt nem bírta és szívinfarktust kapott.Szegény,pont akkor láttam utoljára,amikor berakták a kocsiba és vitték a kórházba,mert nem tudott lábra állni.
Marcika Elmo után lefeküdt aludni én meg vadast csináltam,meg összepakoltam a lakásban.Sőt még a steppert is kipróbáltam és400-ig jutottam el elsőre.Azt hiszem kezdésnek elég volt.Kicsit remegett a lábam tőle.Most mindjárt3óra és Marcika még mindíg alszik.......
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Negyed 4-kor anyu csengetett és Töki erre kelt fel.Megijedt és nyűgi lett egy jó időre.Anyu felköszöntött, gondolom nem akar vasárnap jönni, nehogy összefusson apuval.Megkaptam a kenyér tartót. Manóka nem nagyon evett ma sem.Most megint fogyózik. :-)
Apa majdnem 5 -korért haza.Gyors öltözés és elmentünk motort venni Manónak.Csak úgy döntöttem, hogy megkapja a nagyobbat.A Fehér Kígyóhoz mentünk,mert máskor ott olcsóbb volt.Most ugyanannyiért vettük meg, mint itt a Tízesek alatt lett volna.Hazafelé már azzal jött egy darabig.Sokkal kényelmesebben ül rajta és a lába sem akad be minden 5 méter után.Elmentünk még Dédihez is bevásárló cetliért, apa beindította a szomszéd autóját,aztán Ők még egy kicsit motoroztak én meg felszaladtam és felporszívóztam.Este fél 8-kor.Gondolom örültek nekem a szomszédok.Este aztán próbálkozás a vacsorával, majd fürdés és alvás.Holnap megyek melózni...


3 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Majd lesz az több is. 1 hét után megszokja a lábad és észre sem veszed , ha közben tv-zel. Én a hiradó alatt szoktam csinálni Apa akkor leköti Emmát. :)
Akartam veled beszélgetni délelőtt, de Ágit hallgattam aztán Emma elindult. Csak a steppert akartam megbeszélni, de most már itt is látom megvetted.

Réka írta...

Csak nehogy úgy járj, mint én, hogy három napja alig bírok megmozdulni is. :)

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia!!Visszaolvastunk és tényleg nagyon durva ami veled történt a kocsmában.Azért lehetne ott valaki mindig melletted,egyedül egy ilyen esetben 2 férfi ellen..akármi is történhet!!!
Marcikának biztosan klassz az új mocija,mi is akarunk nyárra egyet a Zozonak:)))Puszi!!