2007. július 14., szombat

2007.07.14. Szombat

Reggel Marcika fél 8-kor kelt, de amikor meglátta apát már nem is aludt vissza. Bár éjszaka kb 1 órát fennt voltam vele, azért nagyon vidáman ébredt.Hát persze, mert apa itthon volt. Rengeteget játszottak és bohóckodtak.
Mivel holnap apa tatto-zni fog, ma déelőtt nem jött velünk sétálni. Tűket forrasztott meg szerelte a gépet.
Mi sétálni mentünk és persze a szökőkútnál kötöttünk ki. Egy kis idő múlva csatlakoztak Emmáék is, így jót játszottak a gyerekek.Marci főleg Emma játék babakocsiját tologatta.
Dél elmúlt, ahogy hazaértünk. Egyből el tudtam altatni Tökit.
Olyan fél 2-ig aludt.Biztosan valami rosszat álmodott, mert sírva ébredt.Pedig nem szokott.
Gyorsan összepakoltunk és mentünk apuékhoz, mert Julikának ünnepeltük az 50. szülinapját.

Marci nagyon jól érezte magát.A nagy udvaron meg sem állt .
A fiúk söröztek és Marci kapott egy üres dobozt. Norbival koccintottak.

Volt ott egy vizes vödör, ami nagyon lekötötte az én kisfiamat. Abban hűtötték a vizet.Olyan jó volt abból kilocsolni a vizet. A ruhája tiszta víz lett. Még jó, hogy készültünk.


Azért néha felüllt apa ölébe és elrágcsált egy nápolyit. Mást sem evett egész nap.




A talicskát is megmászta egy párszor.Hogy mennyi jó játék van egy tanyán. Én már el is felejtettem.Apa mindíg mondta, hogy költözzünk tanyára. Bár szerintem nem nagyon gondolja ezt komolyan. Nekem elég volt 20 évig belőle.




6 óra volt, ahogy elindultunk haza. Prsze Manó el is aludt a kocsiban.De ahogy mamáékhoz értünk és meghallota Pamacsot, egyből felébredt.
A keresztapját szórakoztatta, amíg én Mónikával meg a barátnőjével beszélgettem. Apa meg köszörült valamit a tatto géphez.
Nem voltunk sokáig, mert Mama sem volt otthon. Sanyival grillezni voltak.
Itthon aztán Próbáéltunk vacsit tömni Marciba, de nem nagyon ment. A végeredmény 2 doboz krémtúró meg egy túró rudi. Szép vacsora.
Persze altatni nem nagyon kellett. Egyből elaludt. Remélem, hogy ma reggelig alszik.

Nincsenek megjegyzések: