2007. július 24., kedd

2007.07.24. Kedd

Először is azzal kezdem, hogy ma nem csináltam új képeket, ezért csak bebiggyesztettem ide azt a tegnapit.
Az éjszakánk nagyon jól telt, megint aludt manó reggelig.Igaz, hogy megint kapott egy pici Panadolt.Ma már nem adtam neki, így kíváncsi leszek, hogy milyen éjszakánk lesz.
Délelőtt sétáltunk egyet,piacoztunk, meg a Dm-be voltunk.Kiváltottam azt az ingyen hajfestéket.Utána bevittük Móninak Apa telefonját.Elromlott a rezgő benne.Még jó, hogy Móni telefonos boltba dolgozik.Hamar itthon voltunk még 11 sem volt.Felraktam a levest, addig Manó hintázott.Már nagyon bóbiskolt, ezért gondoltam beviszem a szobájába és lefektetem.Beraktam a kiságyába és ott hagytam.KB 5 perc alatt el is aludt.Ennek nagyon örülök.És ráadásul aludt is majdnem 2 órát.

Amíg aludt befejeztem az ebédet, utána meg gépeztem egy kicsit.
Miután Marci felébredt próbálkoztam etetni.2 krumpli meg egy negyed derelye volt az ebédje.Hol van már az a jó étvágyú kisbaba, aki régen volt????????????
Utána megint nagyon-nagyon rosszcsont volt.Mindig valami rosszat akart csinálni.Ma ha 100× nem mondtam, hogy NEM SZABAD,akkor egyszer sem.
Olyan 4 óra körül jött Gabi.Jó is volt, mert egy kicsit lefoglalta Manót én meg kicsit kikapcsoltam az agyam.Amikor Manó ilyen,akkor nagyon el tudok fáradni.
Gabi után jött Apa is, de nem volt sokáig itthon.Ment Police-hoz, valami motoralkatrészekért.Olyan 7 óra körül jött haza.Végül is addig egész jól elvolt Marcika.Néha még az ágyon is megmaradt egy kicsit.
Nem mentünk ma sétálni, mert végre valahára esik az eső .Bár gondolom, hogy nem fog sokáig tartani ez a lehűlés, de most olyan jól felfrissítette a levegőt.
Negyed 8 fele vacsiztunk.Marcika annyit evett, hogy szerintem az elmúlt 1 hétben nem kajált ennyit összesen.Levest is meg derelyét is evett.

Éppen most szakadt ránk az ég.Potyog a jég!!!Nem is kicsit!!Na kellett nekünk a lehűlés!!!!!!

Vacsi után tévéztünk egy kicsit meg levágtuk Manó körmeit.Éppen TVRUTKO Kisfia beszélt a tévében és ez nagyon érdekelte Marcit.Ezért volt könnyű levágni a kezéről a körmöt.
Kb. 2 perc alatt elaludt.Remélem, hogy ez a vihar nem fogja felébreszteni!!

Már csak 5-öt alszunk és nyaralunk!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én is agyilag fáradok el minden nap. Még rosszabb, mintha fizikailag fáradnék, mert akkor elég leülni, de itt akkor sem pihenhet az ember lánya :)