2007. július 23., hétfő

2007.07.23. Hétfő

Az éjszakát végigaludtuk, egyszer sem ébredt fel Marci.6-ig bírta, aztán meg mellettem még 8-ig aludt.Bár az igazság az, hogy este adtam neki egy nagyon pici Panadolt.Most bebizonyosodott, hogy fáj a foga.
Reggel nagyon jó kedvűen ébredt.Egészen addig semmi baj nem volt, amíg nem engedtem meg neki, hogy kivegye a szekrényből a kalapácsot.Onnantól át ment hisztibe.Semmi nem volt jó.Na meg állandóan valamit rosszalkodott.Az új rossz szokása, hogy leveszi a pelenkáját.Ezért gondoltam elmegyünk és szétnézünk bugyi pelenka ügyben.Hát nem semmi, hogy mit elkérnek egy kis kényelemért.A Liberó 80 Ft-ra jön ki és még a Baby Love-os is 75 Ft.Ezért elmentem a pelenka diszkontba.Ott 60 Ft-ért vettem 2 méretet kipróbálásra.
Ma is nagyon meleg volt, de mintha 1-2 fokkal kevesebb lett volna.
Itthon játszottunk egy kicsit, na meg kipróbáltuk a pelusokat.Igazából nem tudom eldönteni, hogy melyik a jó.Na meg manó hátán lett egy piros folt.Lehet, hogy beizzadt a pelusba.Ha holnap is olyan lesz, akkor lőttek a bugyi pelenkának.Legalább is ennek a fajtának.

Délbe elaltattam és aludt is 2 órát. Addig én kitakarítottam a fürdőszobát.Jó, hogy aludt ilyen sokáig.Így tudtam Domestosozni.
Miután felébredt próbáltunk ebédelni, de semmi.Nem evett.Talán 2 kanál tésztát a levesből.Attól függetlenül Jó kedve volt, így rendbe tudtam tenni az egész lakást.Meg közben ki is mostam mindent.Marcika meg segített teregetni.Hordta nekem az erkélyhez a ruhákat.Olyan aranyos volt.



Aztán gyorsan 5 óra lett és jött Apa.Marcika nagyon örült neki.Egyből le is birkózta.Na meg kitalálta, hogy Apa pólója mögé be lehet tenni a cumit.Egy jó ideig ezzel szórakoztak.Olyan fél 7 fele mentünk le sétálni.Szökőkutaztunk egy kicsit.Jó volt, mert pihenhettem egy kicsit.Apa meg szaladgált Marci után.
8-ra értünk haza.Vacsiztunk és Marcika is evett egy kis gyümilevest.Után még volt egy kis játék és gyors fürcsi után megint kidőlt Marcika!

Már csak 6 nap van az indulásig!

Nincsenek megjegyzések: