2007. július 16., hétfő

2007.07.16. Hétfő

Reggel háromnegyed 9-kor keltünk. Próbáltam reggelit tömni Marci szájába, de nem sikerült. Egy falatot sem evett. Csak a kakaót itta meg.10 óra után elindultunk sétálni. Nagyon-nagyon meleg volt. Azért szökőkutaztunk egy kicsit.Volt ott egy kislány, akivel Marci nagyon jól eljátszott.Cseréltek. Töki motorozott, a kislány meg pakolta a kavicsot a vödörbe.
hazafelé benéztünk Mónihoz, majd jöttünk haza, mert nagyon meleg volt. Jönni is akartam fel, de várt az ajtóra ragasztva egy cetli, hogy Kálminak megjött a Tatto gépe.Felhívtam a csávót és megbeszéltük, hogy 20 perc múlva jön. Addig a boltnál tologattuk a kocsikat.
negyed 1 kor jöttünk föl. Még játszottunk egy kicsit, majd elaltattam. Nem sokat aludt, de végülis nagyon jó kedvvel ébredt. Gyorsan csináltam neki sajtos tésztát.Közben apa is hazajött.Csak úgy tudtam megetetni, hogy apa is kapott mindíg 1 falatot.Utána apa letusolt én meg néztem a TV-t. Egyszercsak Manó jött szólni, hogy valami rosszat csinált. Kiszedte a táskámból a ropit és szépen végig szórta a folyosón.
Így kénytelen voltam felpórszívózni. Bár már ráfért a lakásra, azért nem sok kedvem volt hozzá.Marcika bőszen segített nekem.
Már csak a konyha volt hátra, amikor jött Keresztanyu.Megint lemondta az ebédet, mert nagyon meleg van. Majd ha hüvösebb lesz, akkor megtartjuk.
Kaptunk tőle egy kis Marcira költendő pénzt.Közben Marcika már nagyon kezdte kicsinek találni a lakást és elkezdett rosszalkodni. Mivel nagyon fogyóban volt a popsitörlő, így kimentünk a Tescoba. Megont megnéztem az utazó ágyat. Aztán mivel kaptuk ezt a pénz és marcira kell költeni, így meg is vettük neki. Így mostmár, ha megyünk nyaralni, akkor nem kell őrizni fennt a szobában, hogy nehogy leessen az ágyról.
Hazajöttünk és Apa össze is rakta.Nagyon tetszik Manónak.
Össze-vissza ugrált benne.Na meg kereke is van és Apa húzta benne a szobában.
Olyan sokáig elszórakoztunk, hogy 9-kor mentünk fürödni.Előtte már majdnem elaludt az ágyban.
Kb. 2 percig volt a kezemben. Már 11 óra elmúlt, de még egy szavát sem hallottuk. Remélem, hogy reggelig nem is fogjuk.




1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Szuper ez az ágy! Emma is szereti és már többször nekiláttunk, hogy lecseréljük, de mindig meggondoltam, mert kicsi vagyok és nehezebben emelem fel belőle Emmát. Tudom, hogy csak meg kellene szoknom. Ez van!
Örülök, hogy ti is átjöttetek. Szerintem sokkal jobb itt.