2007. július 26., csütörtök

2007.07.26. Csütörtök


Az éjszakánk teljesen jó volt.Reggel háromnegyed 7-ig meg se mukkant az én kisfiam.Aztán meg még 8-ig aludt velem.Akkor felkeltünk és indult a nap.Játszottunk egy kicsit.Marcika ki akarta belezni a pénztárcámat.Szerencsére nem sikerült neki.

Aztán segített beágyazni.A kispárnáinkat mindig Ő viszi a szekrénybe.
Megreggeliztünk majd fogat mostunk.

Olyan fél 10 fele elindultunk autóval Kardoskútra, mert nekem ott van a háziorvosom.Mint mindig, most se volt senki a váróban.Ezért is szeretek ide jönni.Hát nem vagyok egy orvoshoz szaladgálós tipús, ezért is történt meg velem a mai eset.Szépen kiírták a gyógyszeremet és mondtam, hogy köszönöm és viszlát.Erre Ők!Fizetni ki fog????Te jó Ég!Egy árva fillér nem volt nálam.Csak bank kártya.Faluban pedig nincs automata. Így hát elmentem a nagynénémhez (azt hiszem,így hívják) Sokat nem beszéltem vele, mert végül is elváltak nagybátyámmal, de anyuval jóban van.Szerencsére otthon volt, így nem kellett 2× megjárnom Kardoskutat.
Amikor hazaértünk még volt annyi idő, hogy sétáljunk egy kicsit.

Még szökőkutaztunk is, mert ma valahogy nem volt annyira nagy hőség!

Aztán jöttünk is haza.Hozzáfogtam főzni, addig Manó hintázott egy kicsit.Megint sikerült neki elszenderülni.Beraktam a kiságyba és 2 és fél órát aludt.nagyon jó kedvvel ébredt.De ebédelni most sem akart.Pedig borsólevest csináltam és azt imádja.Na most az sem kellett.nem tetszett neki, hogy a borsón rajta van a haja.Hát igen, ez már nem friss borsó volt és eléggé öregecske is.Ezért kinyomkodtam a borsó szemeket egyesével, mint amikor még manó pici volt.Így nagyon gyorsan megevett egy tányérkával.

Aztán megjött apa is és együtt játszottunk tovább.

Olyan 6 óra felé elmentünk sétálni egy kicsit.csak 1 órát voltunk lenn, mert jöttünk föl krumplit sütni.Mert azt csak elkészítettem, nem sütöttem meg, hogy friss legyen.Marcika hatalmasat vacsorázott.Megint "megpucoltam" a borsót, meg sültkrumplit evett.De azt is jó sokat.Még jó, hogy vacsorázni szokott rendesen.Így teli pocakkal alszik, mint a bunda.

Miután Ő jól lakott megetette a macit is.


Gyorsan elaludt, talán 1 percet volt a kezemben, amíg ivott egy kis tejcsit.


Már csak 3 nap és megyünk nyaralni!




1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Megköszönném, ha hoznál 1-et, mert ez a dizkontos nagyon béna és neki ez is nagy.