2007. július 16., hétfő

2007.07.15. Vasárnap

Vasárnap reggel negyed 9-ig aludtunk. Utána sietni kellett, mert fél 10-re jött a srác tetováltatni.Gyorsan megreggeliztünk, majd összepakolásztam egy kicsit a lakásban. Marcinak persze nem nagyon tetszett, hogy apa bezárkózott a szobába.Azért még ekkor egész jól tűrte. Elmentünk egy kicsit sétálni, de annyira meleg volt, hogy nem is mentünk el szökőkutazni.Csak a piacon voltunk meg a Penny-be. Aztán feljöttünk és felraktam a paprikáskrumlit főni. Vagyis hogy még csak a hagyma főtt. Ahogy pucoltam a krumplit láttam, hogy Manónak csukva van a szeme. Na gyorsan kikaptam a hintából és befektettem az ágyába.
Megfőtt a kaja és én bementem Marcihoz. Lefeküdtem az ágyra és pont sikerült a távirányítóra feküdni. TV be, Marci föl. Nem is tudtam visszaaltatni. DE végül is másfél órát aludt.
Így együtt ettünk apáékkal. Nem tudom, hogy azért evett-e, mert a srác is evett velünk, de most annyit evett, hogy az elmúlt 2 napban nem evett ennyit összesen.
Aztán mi játszottunk apáék meg visszavonultak a szobába.Jól el volt Manó, csak néha jutott eszébe, hogy apa ott van a szobába.
Olyan 4 óra felé végeztek. Akkor összepakoltunk az erkélyen és egy kicsit le is mostam. Ráfért. De azért milyen jó lenne, ha már lent lenne a kő. Na mindegy. Tényleg nincs apának semmire ideje. :-)
Kiraktuk a Mamáéktól elhozott kiskádat és Marcika kint locsizott az erkélyen.
Tetszett neki, de azért a medence jobb. Abban lehet szaladgálni. Ebben viszont egy helyben kell ülni.Végül is ezt megoldotta, mert kibe mászott belőle.
Aztán egyszer csak be akart menni a szobába. Gondoltuk megunta és össze pakoltunk. Hát ami utána következett. Így még soha nem sírt valami után. Krokodil könnyei voltak.
Nagy nehezen nyugodott le.Aztán apával bohóckodtak az ágyon.

Megmászta apát egy jó párszor.



Fáradt is volt egy kicsit. Néha odabújt apához. Olyan aranyosak voltak így együtt.



De azért még este nem maradhatott el a szökőkutazás sem. Vittük a motort és egyszer-kétszer rá is ült. De azért 1 méternél többet nem megy vele. Érdekes. Más kisebb gyerkőcök már csak úgy kavarnak vele. Ő nem. Na de nem baj. Addig sem kell rohanni utána.
Mi apával ettünk egy hamburgert. Az volt a vacsi. Hazafelé meg vettünk dinnyét.
Marci vacsira is evett paprikáskrumlit meg egy kis dinnyét is.
nem kellett altatni, de azért egy párszor felsírt. Nem kelt fel, de valami nyugtalanította. Azért aludtunk reggelig.
Este kiataláltam, hogy nekem kell egy Tatto a lábamra. Most egy darabig biztosan ezt fogom keresgetni. na majd meglátjuk.




Nincsenek megjegyzések: