2007. július 27., péntek

2007.07.27. Péntek

Az éjszaka 1× kiabált Manó, de be sem mentem hozzá és visszaaludt.Reggel fél 8-kor keltünk.Kicsi játék még kisebb reggeli elfogyasztása utána elindultunk a doki nénihez.Hát már megint valami rossz bugyi volt rajta.De végül is hallottam, hogy valami ANTSZ-esek voltak ott és valamit nem találtak rendbe.Ezért lehetett ilyen mufurc már megint.De végül is a lényeg megvan.Kiírták ami kellett.
Utána találkoztunk Szilviékkel a piacon.Jó volt velük találkozni.Kicsit piacoztunk, majd mentünk a templom kertbe.Sok kisgyerek volt megint.Ott voltak Emmáék is, így oda tudtam adni a pelust.Kíváncsi leszek, hogy nekik beválik-e.
Kb egy fél órát voltunk ott.Ezalatt Marcika megtámadta a sakkot.Nagyon tetszett neki.Még szerencse, hogy senki nem akart sakkozni, mert bizti elhordta volna a bábukat.
Onnan elindultunk haza.Mentünk megint a szokásos útvonalon, ezért beszóltam a Gabi Gáborba a néninek, hogy bizony a zoknikat nem tudjuk használni.Erre Ő közölte velem, hogy Ő ezt végül is tudta, mert már más is mondta neki.Na köszi!Azt hiszem oda se kell menni olyan sűrűn.
Amikor hazaértünk átöltöztünk és én szépen beraktam Manót a kiságyba.Még teljesen ébren volt.Kb 5 perc alatt elaludt.Azt hiszem, hogy megérte várni.Így se Ő se Én nem szenvedtünk attól, hogy sír a kiságyba mielőtt elalszik.Mert már annyian mondták, hogy miért nem rakom bele és majd elalszik.Nem kell Őt altatni.Majd megszokja és egy idő után nem fog sírni, hanem elalszik.Hát nekem nem volt szívem hagyni sírni soha.És láss csodát!Magától megtanult elaludni és még sírni sem kellet érte.
Miután 3 órát aludt nagyon jó kedvvel ébredt.Rosszcsont volt és már megint felmászott a szekrényre.Na jó nekem tetszik ez a dísz!
Vártuk haza apát, mert ma hamarabb ment, így gondoltuk hamarabb is jön.Hát nem.Szénáson volt segíteni a munka társának és kb.fél 6-kor ért haza.Addig itt volt Mama.Így Marcika nagyon jól el volt.Mama hozta a nyaraló kulcsát.!!!!!!
Miután apa hazajött és átöltözött elmentünk a Tescoba.Be kellett vásárolni Dédinek.Na meg nagyon olcsó volt a popsi törlő, ezért mentünk.Sajna nem volt kisautó, így Manó nem igazán élvezte a vásárlást.Fél 8 kor értünk haza.Vacsiztunk és Marcika megint jól bekajált.Szerintem azért csak este eszik, mert akkor együtt vagyunk mindhárman.Végül is mi is akkor eszünk jót, ha együtt vagyunk.
Tejcsi ivás után beleraktam a kiságyba és rögtön el is aludt.
Azt hiszem elmondhatom, hogy a kisfiam megtanult egyedül elaludni.Csak nehogy a nyaralás alatt elfelejtse!
Már csak 2-őt alszunk itthon!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én sem hagyom sirni az ágyban, de Emmának még nagyon ritkán sikerül rögtön elaludni. Ha nem alszik akkor meg ott kell ülnöm, mert, ha észre veszi, hogy kijövök feláll és kiabál.
Jó a pelus, köszi!!!!