2007. július 19., csütörtök

2007.07.19. Csütörtök

Az éjszakánk egész csendben lezajlott.1× volt fent Manó, de akkor is csak 10 percre.Aztán 5-fél9-ig aludt mellettem.
Reggelire megevett 2 falat kakaós csigát, meg megivott 2,5 dl tejet.Aztán már hozta is a szandiját és próbálta felvenni.
Nem sokáig sétáltunk, de azért piacoztunk, vásárházasztunk meg Kínaiban is voltunk.Strand papucsot kerestem magamnak.A végén a Trendy Kínaiban találtam és hát mivel 30%-os engedmény van, így 455 Ft-ért vettem.Jó lesz a nyaralóba.Meg Marcinak is megvettem azt a bady-t amit már a múltkor is néztem.Így az is 455 Ft volt.Aztán hazajöttünk és megint fürödtünk egyet.
Ez a kép még fürdés előtt készült.Nagyon laza az én kis fiam.!
Fürdés után aludt másfél órát.Olyan jó így,apa 2-ig dolgozik.Mire Marci felkel már majdnem itthon van.Játszottak is jó sokat.Néha azért Marcika hisztis volt, így sűrűn előkerült a cumi.Szegénykém állandóan tiszta víz.Mert persze nincs megállás és menni kell neki állandóan.Így aztán 5 óra felé megint fürödtünk egyet.Még jó, hogy szeret fürdeni.
6 óra volt ahogy elindultunk szökőkutazni.KB 1 órát voltunk majd jöttünk haza.Vacsiztunk,majd olyan dinnye ehetnékem támadt, hogy csak na!Apa visszament a piacra és hozott.Akartunk venni visszafelé csak elfelejtettük.Így vacsi után dinnyéztünk egyet.Marci még mindig imádja!!!
Az új mánia pedig az üvegből ivás.Egész ügyesen csinálja!!
Fürdés előtt még csináltunk egy pár összebújós képet!Ez lett a legjobb!!!!
Gyorsan megfürödtek apával és kb 2 perc alatt elaludt.
A lakásban 30 fok van, így aztán nem tudom, hogy milyen éjszakánk lesz!
Már csak 10 -et kell aludni és megyünk nyaralni!!!!!Már nagyon várom!



1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma mindenféle gyümölcsöt szeret, de a görögdinnyét tavalyse és most se szereti. Ki érti ezt? Pedig édes.