2007. július 20., péntek

2007.07.20. Péntek

Először is, ma sajnos nem csináltam képeket, mert nem töltöttem fel az aksikat, így tegnapi képeket raktam.
Éjszaka megint csak 1× voltunk fenn és szerencsére 10 perc alatt vissza aludt.szegényke még a kezemben is forgolódott.Nagyon melege volt.
Délelőtt piacoztunk egy kicsit, de a csarnokból sem mentünk ki.Vettünk pogit meg ittam egy kávét.Utána elmentünk a Penny-be vásárolni.Ott meg majdnem már hideg volt.
Bár nem vagyok egy ijedős típus, a Penny-be azért kicsit rossz érzésem volt.Volt ott egy pasi.Olyan 40 év körüli lehetett.Soha nem láttam még.Nagyon,de nagyon megnézett minket.Annyira akkor még nem is foglalkoztam vele.Csak amikor a sorban mögém került és elkezdett Manóhoz beszélni, egy kicsit megijedtem.Szerencsére csak én fújtam fel a dolgot, mert a pénztár után el is tűnt.Lehet, hogy Marcika tetszett neki nagyon!
Amikor hazajöttünk megint megfürödtünk.
Van az én drága kisfiamnak egy új, nagyon gáz szokása.Már tegnap is csinálta, csak elfelejtettem.Miközben fürdik belekakil a vízbe.El is döntöttem, hogy holnap megvárom, hogy kakiljon és csak utána tusolunk.
Csak 1 órát aludt, de jó kedvvel kelt fel.
Ebédre túró krémet evett, meg a pogácsát ette.
Mivel apa ma is tattoo-zott, így elmentünk Annamariékhoz. A gyerkőcök játszottak mi meg beszélgettünk egy kicsit.Meg levágtam a haját, mert már nagyon tört a vége.Szegény nagyon megjárta Attilával.nem tudom, hogy meddig lesznek még együtt, de szerintem nem sokáig.
Utána még elmentünk dédihez, hogy kell-e neki valami.Közben elment az áram és sötét lett, mert Dédi nem húzta fel a redőnyt, mert bemegy a meleg.Így hamar eljöttünk.Mire hazaértünk apa végzett a tattoo-val.sajna nem tudta lefotózni, mert ugye aksi az nem volt.
Nálunk se volt áram kb. 1,5 óráig.Már azt hittem, hogy gyertyával kell fürdeni.Szerencsére pont amikor apa a gyertyákat készítette, akkor jött vissza.
Gyorsan megfürödtünk, mert Marcika már nagyon álmos és nyűgi volt.Azért a vízben feléledt egy kicsit.Kb 2 korty tej meg 3 korty víz után aludt.

Már csak 9-et kell aludni és Nyaralunk!!!

Nincsenek megjegyzések: