2007. július 28., szombat

2007.07.28. Szombat

Végre szombat van, ami az jelenti, hogy 1 nap és megyünk nyaralni.
Azért a mai nap még átlagosan telt.Délelőtt sétáltunk egyet.Piacoztunk, majd elmentünk pelust venni a Gólyába.Van még egy pár Liberó itthon és kiegészíteni jó lesz ez az olcsóbb pelus is.A Gólyában megláttam egy édes kis Tigrises meg Malackás kis trikót kis gatyával.Nem bírtam ott hagyni.Ott a nyaralónál úgy is lehet sokat pelus nélkül, így van neki még plusz egy kis gatyája.A trikó meg olyan édes, hogy még egy kis rövid nacival is tudjuk használni.És végül is 1080 Ft volt.Azért ez még tűrhető.
Hazafelé megálltunk az Eötvös sulinál egy kicsit.Manó nagyon élvezte, hogy szaladgálhatott meg lépcsőzhetett.
Itthon aztán megint teljesen egyedül aludt el.Végül is másfél órát aludt, de amint felkelt és meglátta Apát, már semmi álmosság nem volt a szemében.Sokat bohóckodott apával.És ma rájöttem valamire.Marcika azért nem eszik hétközben, mert Apa nincs itthon.A mai nap folyamán 3× evett rendesen.Mindháromszor együtt ettünk.Így hát rájöttem, hogy Apa nélkül nem eszik.
Ebéd után elkezdtünk pakolászni.Kiválogattam Marci ruháit és közben megint egy Penny-is szatyor teli lett a kinőtt ruháival.Így két legyet ütöttem egy csapásra.Kiválogattam a ki nőtteket, na meg amit viszünk holnap.
A nagy táskám megint teli lett és még az erkélyen van pár ruha ami még szárad.Marcikának is nagyon tetszett a pakolászás.
Összeszedtünk egy csomó játékot is neki.Teli lesz a kocsi játékkal.
Utána lementünk mamáékhoz kocsit mosni.Amíg mi takarítottuk a kocsit, Marcika a Keresztapjával meg Mónival játszott.Aztán megtalálta a slagot és szépen össze sarazta magát.Irány a kád!A pólót már nem tudtam visszaadni rá, mert nagyon sáros volt.Így egy szál pelenkába jöttünk haza.Itthon még vacsiztunk, aztán gyorsan megfürödtünk.Most kb 10 perce raktam bele a kiságyba, de már egy hangját sem lehet hallani!Annyira örülök neki.Aztán lehet, hogy a nyaralás alatt visszaesünk, de remélem nem.
Jövőhét vasárnap jövünk haza.Majd csinálok egy csomó képet!Remélem, hogy jó idő lesz, bár az előrejelzés néha mást állít.Én még optimista vagyok, hogy most nem járunk úgy mint tavaly.Akkor végig rossz idő volt.
Szóval ma még itthon alszunk, de holnap már bizony Békésszentandráson leszünk!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Jó nyaralást! Remélem szép időtök lesz. Várom a képeket!