2007. július 22., vasárnap

2007.07.22. Vasárnap

Ma éjszaka megint kb 1,5 órát ültem az ágyon Marcival.A végén feladtam és megint köztünk aludt.Egyszerűen, ha leraktam, akkor egyből felébredt és kiabált.
Reggel fél 8-ig keltünk.gyorsan elmentem a Platánba reggeliért.Siettem haza, mert fél 10-től Apa tattoo-zott.Reggeli után apa bevonult a szobába, mi meg lementünk sétálni.Piacoztunk egy kicsit, majd a piactéri ABC-be mentünk még ezt azt venni.Hús levest meg fasírtot csináltam ebédre.Olyan 11 fele értünk haza.Amíg felraktam a kaját Manó hintázott.Délben elaltattam és még le kellett mennem a Penny-be tojásért.Amikor hazaértem Marci felébredt.Sikerült visszaaltatni, de a szomszédok valamit kalapáltak és kb 10 perc múlva megint felébredt.Visszaaltattam és elkezdte sütni a fasírtot.Pont amikor már úgy állt, hogy lassan ki lehet szedni, hallottam, hogy szólt Marci.De mivel nem mentem be hozzá, így még utána visszaaludt több mint egy órára.Lehet, hogy nem kellett volna hagyni, mert nagyon rosszkedvűen ébredt.Enni nem evett semmit, csak nyűglődött sírdogált és semmi nem volt jó.Olyan fél 4 fele sikerült megetetni vele 2 kis túró krémet meg evett egy kis pogit.A kedve meg változatlanul rossz volt.Szerintem a foga bántja.Ha jól láttam akkor jön a jobb alsó szemfoga.
5 órakor mondtam neki, hogy megyünk Tatáékhoz és onnantól kezdve jobb lett a kedve.Várt minket az ajtóban, hogy mikor készülünk már el.Az apja közben letusolt és Marci meg kiabált neki, hogy APA GYEJE !Azt hittem megzabálom!
Szóval mentünk apuékhoz, mert szereztek egy kis kutyust, amit feltétlenül meg akartam nézni.Imádom az ilyen pici kutyákat.Először nem is nagyon érdekelte a kutya Marcit.Csak nézelődött körbe-körbe.
Itt a kiskutya!Szerintem nagyon édi!
Aztán mégis csak megbarátkozott vele.

Egy idő után azonban nagyon mérges lett a kutyusra.Csak találgatni tudunk, hogy miért:

A kutyus rágta a macit, amit Marci kihozott a szobából.

Vagy pedig irigy volt, mert mindenki szeretgette a kutyust.

Mindig hozta oda nekem mérgesen.Szerintem azt akarta, hogy csináljak vele valamit, hogy ne legyen itt.Szegény kutyuli jól tűrte a cipelést.




Aztán már végképp kiborult a bili és jobbnak láttam jönni haza.Végülis így is fél 8-ra értünk haza.
Vacsira ettünk egy kis rakott krumplit és még Manó is evett, bár nem sokat.Aztán viszont csináltam neki banános almát, mert az mindig beválik.Nyelte, mint kacsa a nokedlit.Ez is valami!
Nagyon tetszett neki, hogy a nagy üvegből tudott inni.Kicsit öntöttünk az aljába narancslevet és azt itta.
Megint nem kellett altatni, kb 2 perc alatt elaludt.

Már csak 7 nap!


Nincsenek megjegyzések: