2007. július 25., szerda

2007.07.25. Szerda

Bár ma csináltam képeket, de az aksik megint a töltőn vannak.A múlt kori áramszünetkor nem sikerült feltölteni teljesen őket.
Az éjszaka egész jól telt.Csak 2× voltam benn Marcinál.Fél órán belül kelt fel 2×.De gyorsan vissza is aludt.
Reggel amikor apa elment dolgozni, akkor felébredtünk.Kicsit játszottunk,majd hatalmas meglepetésben volt részünk.Meglátogatott minket Anyu.És még pénzt sem kért kölcsön.na azért túlzásba nem vitte a dolgokat, mert csak 20 perce volt megnézni minket.Na mindegy,Ő tudja!Csak akkor ne legyen meglepődve, hogy Manó nem megy oda hozzá.
Szóval reggeli után elindultunk megint pelenka nézőbe.mert az a viszonylag olcsó (60 Ft-os) nem jó.Marcikának lett egy hatalmas piros folt az oldalán.Teljesen beizzadt a kis bőre.
Szóval elmentünk a Gólya baba boltba, hogy hátha ott is árulnak ilyet.Hát nem.Gondoltam megnézem a rossmanba is.Bár nagyon utálok oda menni, mert meg kell mászni a lépcsőt és még a biztonsági őr is végignézi, ahogy kínlódom.Na mindegy.Itt a liberó is olcsóbb mint a dm-be, de megvettem a Baby Dream-eset.Ez 68 Ft volt.Elsőre jónak tűnik, de most egy darabig csak a sima Liberót használjuk, hogy teljesen elmúljon az a piros folt.
Olyan dél körül beleraktam Tökit a hintába.Még elmosogattam szépen elkókadozott.Beraktam a kiságyba és aludt.De még hogy.Szerintem megértette, hogy mi vár rá, ha felkel, mert háromnegyed 3-kor én ébresztettem fel, hogy nehogy elkéssünk a tanácsadóból.mentünk szurira.Hát el nem késtünk, de szurit nem kaptunk.Szabin van a dokinéni.Szerencsére pénteken már rendel, így majd akkor elmegyünk popsi krémet íratni.

Utána elmentünk a piacra és onnan haza.Megvártuk apát a ház előtt és utána feljöttünk.Kicsit játszottunk, majd megint lementünk.Elmentünk a dédihez, elvittük neki a paradicsomot meg a rizst.
Utána fagyiztunk egyet, majd még a Huba utcai hintáknál játszottunk.
Negyed 8-kor jöttünk fel.Megint elég jól evett Marci.Gyors fürdés 1 perc alatt elaludt Manó.

Már csak 4 nap!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Érdekes a Rossmannban én is utálok menni pont ezért. Nekem sem jött be a pelenkadiszkontos bugyipelus. Majd érdekel a rossmannos milyen?