2007. július 17., kedd

2007.07.17. Kedd

Reggel a szokásos időben ébredtünk.Kicsit játszottunk, majd mentünk reggelizni. vagyis csak mentünk volna, mert nem evett megint semmit Marci. Megivott 2 cumisüveg kakaót és kész.Utána egy darabig vártam, hogy hátha teli rakja a pelust, de semmi. Aztán már indulni kellett, mert nagyon meleg volt, így is. Csak a Rossmann-ig mentünk, mert megjöttek a képek, amit apunak csináltattam.Útközben találkoztunk Lacival és együtt mentünk tovább. Szegény nagyon beteg. Leukémiás meg nyirok mirigy daganata van. Már 5 hete várja a szövettant, de semmi.Sajnos nem sok jóval kecsegtették.:-(
Fél 12-re értünk haza. Rettenetes hőség volt.Marcika azért elég jól bírja a meleget.Én annyira nem.
Gyorsan megcsináltam az ebédet, majd ellatattam Manót.Aludt 2 órát és miután felkelt, elég jól evett.Bolognait csináltam, azt nagyon szereti.
Fél 3 fele jött Tata. Nem volt sokáig. Azért a képeknek nagyon örült.
Ma is Tattoo-zott Apa, így ki voltunk zárva a szobából.
Olyan 4 óra felé jöttek Juditék is Tattoo-t választani.Gyorsan sikerült kiválasztani. Szerintem nem is kell nekik igazán, csak egymás kedvéért akarják.Na mindegy.Ők tudják.
Utánuk pedig megjött Mama.Marci nagyon örült neki.Volt neki játszó pajtása!:-)
Olyan 6 óra felé mertem csak lemenni, mert tényleg nagyon meleg volt.Mama azt mondta, hogy napon 42 fok volt. És ennél csak több lesz.
Azért remélem, hogy a nyaralás alatt is jó idő lesz.Bár ennyi nem kell!
Mama is jött velünk sétálni. Elmentünk a szökőkúthoz. Manó egyfolytában szedte a szemetet és vitte a kukába.= óra felé indultunk haza.Azzal tudtam elcsalni, hogy itthon még a Huba utcai hintáknál megállunk.Kiszálltunk a babakocsiból és megkérdeztem tőle, hogy melyik hintába szeretne ülni.Erre Ő kiválasztott egyet és érthetően mondta, hogy EBBE! Jól össze pusziltam érte.Aztán át akart ülni másikba és mondta, hogy ABBA! Ugy örültem neki.
Amikor feljöttünk még nem volt kész a Tattoo.DE nem sok kellett hozzá.
nekem nagyon tetszik.Így mostmár még jobban szeretnék egyet.nagyon ügyes Apa.
Vacsizni már együtt vacsiztunk.Utána Marci nagyon nyűgös lett.Szerintem jöhet valamelyik foga.Egyfolytában rágja a nyelvét.Szerintem ezzel masszírozza az ínyét.
Álmos volt már nagyon.Egyből elaludt.Még most is nagyon meleg van....


Összecsuktuk az ágyat Apával.Remélem, hogy holnap nem fogja keresni.


1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

pavelancsika@gmail.com cimre küld át a cimed légyszi. Csináltam neked is egy fejlécet, hátha tetszik