2007. július 18., szerda

2007.07.18. Szerda

Az éjszakánk szörnyű volt.Marcika éjjel 1-kor felébredt és hajnal 4-kor sikerült vissza altatnom.Igazából nem tudom, hogy miért nem tudott aludni.Amikor először vissza akartam altatni, akkor hallottam, hogy repked egy olyan hülye bogár.Marcit átvittem Apához,(persze felébredt) megfogtam a bogarat.Vissza mentünk a szobájába, vissza aludt, de amint leraktam, már fel is kelt.Lehet, hogy megijedt a bogártól.Nem tudom.De valamiért nem akart a szobájába aludni.
A végén köztünk aludt fél 9-ig.Hát nem pihentem ki magam...
Enni megint nem evett.Mielőtt elindultunk sétálni,hívott Annamari.Csak kérdezte, hogy mi van velünk.Aztán a végén megbeszéltük, hogy a vásárháznál találkozunk.Papucsot szerettem volna venni magamnak, de persze sehire se hamva a meghírdetett cuccoknak.
Annyira meleg volt, hogy a Plus mellett valami segélyszervezet vizet osztogatott.Hát mit mondgyak jól esett a hideg víz! A vásárház után elemntünk a piacra kávézni.Nem voltunk sokáig, mert nagyon meleg volt.Szökőkutnál sem voltunk.
Ahogy hazajöttünk lefürdettem Manót.Látszott rajta, hogy jól esett neki.
Délben elaltattam és bár 1× felébredt a végére majdnem 3 órát aludt.Közben én Tattoo-kat nézegettem.Ki is választottam a lábomra a mintát.

Háromnegyed 3-kor ért haza apa.Akkor keltünk fel.Mert közben én is elaludtam.A lakásban hűsöltünk.Apa meg aludt.Azért néha Manó rámászott és próbálta éleszteni.Hát nem nagyon ment.6 óra felé akartam elindulni sétálni.Gondoltam Apa hadd aludjon.De Ő kikérte magának, hogy itthon hagyjuk.
Mielőtt elindultunk, jött a Minimaxon a Danny és Daddy!A számítógépen szokta nézni.Most annyira örült, hogy látta a tévében, hogy nem tudtam elhívni onnan.Még jó, hogy csak 3 perc az egész.IMÁDJA!
Sökőkuatztunk egyet, majd bevásároltunka Platánban.Délelőtt nem volt kedvem.Itthon tejbegrízt főztem.Azt vacsiztunk és még Manó is evett.Utána nagyon elemében volt.
Össze-vissza ugrált az ágyon.Meg bohóckodott.Egyfolytában beszélt.
Kicsit nehezen sikerült elaltatni, de azért volt már rosszabb is.Remélem, hogy ma bogármentes éjszakánk lesz.





1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nincs mit, majd csinálok egy olyat ami picit szélesebb, mert látom keskeny lett.
Mi ma éjszaka nem aludtunk és én sem jöttem rá mi volt az oka?