2007. augusztus 8., szerda

2007.08.06. Hétfő

Hétfő reggel fél-kor keltünk.Kicsit furcsa volt, hogy visszatértünk a régi megszokott reggelekhez.Mentünk sétálni és közben megkerestük a postást, hogy hátha hozta a gyest.Egy helyetesítő volt, de rendes volt és ide adta.Mentünk piacra,Dm-be voltunk és visszafelé bementem a Gyógynövény boltba, hogy valami fogyókúrás teát vegyek.Ugyanis hétfőtől keményen fogyókúrázom.Nem eszem keszeret és nem eszek cukrot sem.Még soha életemben csináltam ilyet.Remélem, hogy nem lesz hiába.
Délben hazajöttünk és Marcika 3-ig aludt.Közben Apa is hazajött, mert ma 2-ig dolgozott.Miután Marcika felkelt ettek Apával, majd elindultunk sétálni.Szerencsére nem volt olyan iszonyatos meleg.kerültünk egy jó nagyot a városban.Utána elmentünk a Dédihez, mert meg kellett beszélni az ebédet.Végre sikerült időpontot is találni.Aug. 18-a. Így meg lesz tartva az egyik Dédi szülinapja meg a másik névnapja.Na meg Marcika névnapját is akkor ünnepeljük meg!
Onnan hazajöttünk és megvacsiztunk.Mióta hazajöttünk Marcika eszik rendesen.Még reggelizik is, pedig azt már nagyon régen csinálta.
Megint elaludt egyből, pedig kicsit féltem, hogy nehéz lesz, mert ugyebár 3 órát aludt délután.

Hát az a helyzet, hogy én is örülök, hogy itthon vagyunk.Jó volt ott egy kicsit, de nekem is volt egy kis honvágyam.

Nincsenek megjegyzések: