2007. augusztus 20., hétfő

2007.08.20. Hétfő

Az éjszaka nem aludtunk valami jól.Marcika megint nem akart a kiságyban aludni.Aztán áthoztam és köztünk se akart.Állandóan forgolódott.Lehet, hogy este mamáéknál nagyon bezabált, mert megivott egy csomó vizet éjszaka.Egyébként fél 9-kor keltünk fel.Megreggeliztünk és hívtuk a családot, hogy mit csinálnak ma.Hát a program a végén Szeged, vadaspark lett.Jött Mama meg Sanyi tata.Negyed 12-kor indultunk el itthonról.Odafelé Marcika aludt kB 20 percet, de ahogy odaértünk és megálltunk egyből felébredt.Nagyon jó kedve volt.Nézegette az állatokat, na meg szaladgált mindenfelé.A baba kocsiban nem sokat ült.De jó kisfiú volt.Én voltam a rossz kislány, mert bár mindenhova nagy betűkkel ki volt írva, hogy AZ ÁLLATOK ETETÉSE TILOS! én azért összeszedtem a szilvát a fáról és etettem a majmokat.De olyan aranyosak voltak.Aztán meg a picike kis majmoknak adtam szőlőt.Olyan érdekes volt nézni,ahogy ettek.na jó egy kicsit gyerek lettem megint.
Marcika bemászott a Szurikátákhoz.Persze van egy üveg fal, de Ő nagyon élvezte.Alig akart eljönni onnan.Pedig egy kicsit nehezen vettük rá, hogy másszon be.
Aztán odaértünk a játszótérre.Ott hintáztunk, csúszdásztunk na meg Mamával libikókázott Marcika.Persze innen is nehéz volt tovább menni.

Libikóka Mamával.


Azért itt már előkerült a cumi is, mert kezdett fáradni.




A majom házban



Szépen letörölte a fenekével a párkányt.Tiszta por volt, de mire eljöttünk onnan tiszta lett.
5 órakor indultunk haza.Még Szegeden voltunk, amikor Manó elaludt.20 percet aludt.Felébredt, mert mama megtörölte a fejecskéjét.Tiszta víz volt.De szerencsére nem volt gond hazáig.Nem kiabált.Fél 7-re értünk haza.Nem sokkal utána pedig jöttek Apuék.Megbeszélték Kálmival Juditék, hogy mikor jönnek tattoo-zni.Felvágtam manó névnapi tortáját, amit Keresztanyu vett neki szombaton.Így aztán kiderült, hogy Marcikának kedden volt a névnapja.Persze apu elfelejtette.Mondtam, hogy most még Marcika nem reklamál érte, de egy pár év és szóvá fogja tenni, ha megint elfelejtik.
Fél 9-kor fürödtünk meg.Manó utána 20 másodperc alatt elaludt.Nagyon elfáradt ma.Remélem, hogy reggelig alszik és én is ki tudom magam pihenni.Mert ugye holnap megint meló.
Sőt, ha Mama tud kivenni szabit, akkor még szerdán is megyek.Jó ez a kis pénz.Tegnap is 7000 Ft-ot kerestem.3 nap alatt az 21000.Azért ez jó kis pénz.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Jó bizony! Mármint a pénz. Hol melózol? Kocsma? Visszamész melózni, ha letelik a GYED?