2007. augusztus 16., csütörtök

2007.08.16. Csütörtök

Sok idő után az éjszaka Marci elég rosszul aludt.Egyszer vissza tudtam altatni, de másodjára köztünk kötött ki.Ott viszont pillanatok alatt elaludt.Egészen 8-ig aludtunk.Én szerencsére már sokkal jobban vagyok.Jót tett a forró fürdő!Felkeltünk, megreggeliztünk.Ma kivételesen evett Manó is.Másfél virsli lecsúszott neki.Persze úgy, hogy közben Teletubbies-zott.10 óra felé mentünk le, de gyorsan haza is jöttünk.nagyon meleg volt ma.Csak a Penny-be mentünk be bevásárolni.Végre volt mosogatógép tabletta.Délben Marcika kérte, hogy altassam el.Aludt is 2 órát.
Utána megkajáltunk ,felöltöztünk és bicóra pattantunk.Végre fel tudtam pumpálni a bicómat, így szélsebesen száguldoztunk Annamarihoz.Útközben egyszer csak valami nagyon szörnyű hangot kezdett el adni a bicó.Na onnantól lassabban mentem.Ahogy odaértünk az Oázisba, fel is hívtam apát, hogy meló után jöjjön el oda és Manót vigye haza.Nem tartottam biztonságosnak a bicót.Marcika nagyon jól érezte magát.Ki-be szaladgált.Volt ott egy kis tacsi kutya.Oda akarta adni neki a cumiját.Még jó, hogy a kutya nem jött közelebb.Fél 5-kor jött apa.Marcit hazahozta én meg még maradtam egy fél órát.Kicsit beszélgettünk.Közben befutott egy ismerősünk.Megkérdezte, hogy Kálmi hol van.Mondtam, hogy otthon a gyerköccel.Erre Ő:Na, gyönyörű.A 16 hónap alatt most fordult elő először, hogy egy fél órára egyedül hagytam őket én meg beültem a barátnőmmel beszélgetni egy kocsmába.Hát persze valakinek ezt is meg kellett jegyezni.Szörnyű.
Negyed 6-ra itthon voltam.Marci nézte a Teletubbies-t, apa meg TV-zett.Megcsináltam nekik a vacsit, megvacsoráztak, majd én összepakoltam a lakásba és leültem megnézni a Favoritot.Addig Marci már végre a Tv-én nézte a mesét.Apa meg gépezett.Cseréltek.Milyen jó, hogy vettük a Tv-t.Mert én ott néztem.
Fürcsi előtt levettem Manóról a pelust.Próbáltunk bilizni.Annyit már elértem, hogy magától ráül,Csak az a baj, hogy kb.2 másodperc és leszáll róla.Na majdcsak alakul a dolog.
Fürcsi után egyből elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ez annyira jellemző, hogy egyszer ülsz le egyedül dumálni és rögtön szóvá teszik. Nálunk azt jegyezték meg a múltkor, hogy miért visszük magunkkal Emmát, ha vendégségbe megyünk pl. grillezni, de közöltem, hogy Ő a mi részünk és vagy vele megyünk vagy nem megyünk. Azt nem értem miért kell ezt olyan embereknek magyarázni akiknek van gyereke?? Igaz már nagyobb, de akkor sem értem.
A bilizésnél ne foglalkozz senkivel. Minden gyerek más. Emma december óta nem halad sehová csak kakál bele, de a pisinél nem szól. Kivárom, hogy szóljon addig marad a pelus. A többi anyuka meg öltöztesse annyiszor egy délelőtt a gyereket ahányszor akarja, ha nem érti meg, hogy a gyereke még nem szobatiszta attól, hogy egyszer belepisilt a bilibe otthon!
De ez az én véleményem.
Bocs, hogy kicsit hosszú lett.