2007. augusztus 14., kedd

2007.08.14. Kedd, Marcell nap

Ma van az én drága kisfiam névnapja!
Az éjszakánk megint nagyon jól telt.reggel 7-ig meg sem mukkant Marci.Aztán áthoztam, eldől oldalra és aludt tovább.Egészen 9-ig.Akkor nagyon gyorsan összekaptuk magunkat, mert nagy meglepetésemre megint jöttek Szilviék.Most Ők vártak ránk.Már itt voltak a padon a ház mögött.
Mentünk a piacra, mert Szilvi kicserélte a naciját.Utána szökőkutaztak a fiúk.Mind a két gyerkőc bekakilt.Szerencsére nekik nagy babakocsijuk van, ezért ott tettük Őket tisztába.Marcit persze majdnem le kellett fogni, hogy sikerüljön.Onnan mentünk a postára csekket fizetni.Bevittem Manót.Mindig olyan jó kisfiú szokott lenni.Hát most nem.Valami nem OKÉ most vele.Rettenetesen hisztis.Dobálja magát hanyatt a babakocsiban.Nem tudom.Lehet, hogy jön a foga, de én nem látok semmit a szájában.Már arra is gondoltam, hogy nem-e a torka fáj, mert nagyon sokat nyáladzik.Szinte folyik a szájából a nyál.
Délben jöttünk haza.Mivel 9-kor kelt, így tudtam, hogy úgysem alszik délben.Bekapcsoltam neki a Teletubbis-t és kimentem a konyhába főzni.Simán mászik le-föl a székről, ezért egyedül mertem hagyni.Olyan háromnegyed órát volt egyedül.Egyszer csak hallottam, hogy kikapcsol a számítógép.Hát Manó szépen kikapcsolta.Pedig úgy örültem, hogy valami leköti és egyedül lehet hagyni.Hát nem!Mivel kikapcsolta, mondta neki, hogy akkor megyünk aludni.Na ekkor aztán eltört a mécses.A kisszoba szőnyegen ült és ordított.Szépen otthagytam és kijöttem.10 perc múlva mentem vissza.Akkor már mutatta, hogy üljek le és altassam el.Szörnyű volt hallani, de egyszerűen nem tudtam vele mit csinálni.
Másfél órát aludt.Felébredt mielőtt apa kopogott.Jó volt, hogy jött apa.Ő etette meg Marcit.Most kapott először bab levest.Nagyon ízlett neki.Utána pedig derelyét evett.Közben befutott anyu.Marcika kapott egy melegítő együttest.Már én is sokszor néztem a Kínaiban,de valamiért nem vettem meg.Hát most anyu megvette.Nagyon aranyos benne Manó és ami a lényeg anyu olyan ruhát vett ami még jó is rá.Hihetetlen.
Utána elmentünk megnézni a TV-ét.Szerencsére volt ott egy ismerős srác a Tüziből.Szerinte az a 24000-es TV semmit nem ér.Talán ha 3 évig bírja.Ezért bár egy kicsit drágább, de megvettünk egy 37000 Ft-os LG-t.Ez sík kép csöves és Matej szerint ez bírni fogja.Hát remélem.Végül is hitelre vettük, de mivel befizettünk 20%-ot meg 6 hónap alatt kifizetjük,igy minimális kamat van rajta.És ami az érdekes, hogy az én nevemre vettük.Apa papírjai nem voltak ott, ezért lett az én hitelem.És a GYED-emre megkaptam.Hihetetlen.
Ja azt tegnap elfelejtettem ,hogy vasárnap még kedden megyek melózni.Kicsit kikapcsolódok, na meg jól jön a pénz is.
6-ra itthon volt a TV.Marcikának a doboza tetszett a legjobban.Na meg a régi TV, mert azt most lehetett bűvölni.
Nemsokára megérkeztek Mamáék is.Én meg megrendeltem a pizzát.Nesze fogyó kúra.Nem bírtam ki.Muszáj volt ennem.
Így mindenki pizzát evett.Marci is, de Ő főleg a borsót meg a sajtot ette le róla.Közben is el kellett indítani a Teletubbis-t.Teljesen függő lett Tőle.
Miután Mamáék hazamentek, Marcinak ez nagyon nem tetszett.Sírt egy kicsit, de nem sokáig.Gyorsan megfürödtünk.Kicsit nyűglődött az elalvásnak, de nem volt vészes.Kíváncsi leszek az éjszakára!

2 megjegyzés:

ydurt írta...

Sikerült végre regisztrálni, de bloggot még nem csináltunk. Akartunk, de megakadtunk, mikor a babaszobát csatolni vagy mit csinálni akartuk.
Majd egyszercsak! ;)
Igyekszünk a kettőskönyvelést is rendesen vinni ;)
Puszi:Bogár

pavelancsika írta...

Boldog Névnapot!!! (utólag)

Megcsináltam a borsós panírt és nagyon finom lett! Mégegyszer köszi.