2007. augusztus 10., péntek

2007.08.10. Péntek

Reggel negyed 8-kor ébredtünk, mert Apa telefonja akkor ébresztett.Még jó, mert szépen elaludt volna.Jelzett a telcsi, hogy fel kell tölteni.
Marcikát áthoztuk, de Ő még visszaaludt.9-kor ébresztettem fel.
Nagyon jó kedve volt.Most aztán tényleg kialudta magát.Egész éjszaka aludt meg még reggel is.
Gyorsan megreggeliztünk, mert Szilvi már hívott, hogy jönnek sétálni.
Mentünk a piacra, kávéztunk.Megígérte nekem a kocsmáros, hogy hoz nekem Ligh Colát.Kíváncsi leszek.
A piacon vettünk a gyerekeknek 1-1 farmer nacit.1000 Ft volt darabja, de ha kettőt vettél, akkor csak 750.Nagyon jól néz ki.Az volt az érdekes, hogy Bencének 2-es kell Manónak meg az 5-et vettem meg.Pedig csak 1 nap van köztük.Már megint rájöttem, hogy Manó hatalmas Baba.vettem még magamnak egy melegítő alsót 500 Ft-ért.Sajna Apának nem volt semmi.
Kicsit szökőkutaztunk, de nem voltunk sokáig, mert a szobornál teli volt vízzel a luk és persze mindkét gyerek ott akart pacsálni.
Elsétáltunk a mozis Kínaihoz.Bence kapott egy új szandit, mert a régit kinőtte.Én meg láttam Marcinak egy nagyon jó kis cipőt.Bőrből volt, ami sajnos látszott is rajta, mert ami jó volt a lábára, annak már lekoptatták az orrát.Másik meg nem volt.Végül is 4000 Ft volt, de nagyon jó kis cipő volt.Amikor hazaértünk Marcit beleraktam a hintába és megint daráltam borsót.Ma rántott sajtot csináltam.Én paradicsommal ettem Apáéknak meg csináltam tört krumplit.
Aludt Marci 2 órát.Majd evett is elég jól.Felpróbáltuk a nacit.Tök jó.Olyan csinosan áll rajta.
Végre sikerült letöltenem a Teletubbis-t.Megmutattam Manónak.nagyon tetszik neki.Majd át kell konvertálni, hogy a Tv-én is tudja nézni, ne csak a gépen.Gyorsan 4 óra lett és jött apa.
Mielőtt jött, Marcika hozta nekem a naciját és mutatta, hogy adjam rá.Így amikor Apa megjött pont rajta volt.Egyből mutatta Apának az új nadrágját.
Átöltöztünk és mentünk kocsival Mónihoz.Hozta nekem a tornázós DVD-ket.Na meg Apa telcsije is begajdult , így megmutattuk neki.Érdekes.Ott semmi baja nem volt.Itthon nem akart tölteni.
Utána mentünk dédihez a bevásárló cetliért.mentünk a Tescoba.Kíváncsi voltam a kültéri játékok akcióra.Persze semmi.Volt egy csomó gyerek ruha olcsón, de a legtöbb kislánynak való volt.Bevásároltunk.Vettünk egy csomó zöldséget.meg csirkecombot.Na meg találtam görög saláta fűszert, úgyhogy holnap az lesz a menü.Fél 8-ra értünk haza.Megvacsiztunk.Megbeszéltük Apával, hogy nem megyünk a fizetős fog orvoshoz.ugyanúgy lukas a fogam és még fizetni is kellett érte.Majd megyünk a körzeteshez.Kicsit biztos meg fog kínozni, de legalább nem kell fizetni érte.
Fürcsi után egyből elaludt Marci.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nagyon csini a nadrágban! Olyan igazi nagyfiús naci. :)