2007. augusztus 23., csütörtök

2007.08.23. Csütörtök

Reggel szerencsére 9-ig aludtunk.Így aztán sikerült kipihennem magam.Megreggeliztünk, felöltöztünk és mentünk sétálni.Piacon voltunk meg a dm-be.vettem a piacon 1300 Ft-ért egy tök jó farmer nacit.És még jó is lett rám.Ja és ami a legfontosabb: ma ráálltam a mérlegre és hát fogytam 3 kg-ot.A nem evés és a meló .Tuti, hogy ezért sikerült.De így most már még nagyobb erővel csinálom tovább.
Ahhoz képest, hogy Marcika 9-kor kelt, már negyed 1 kor el is aludt.Aludt 2 órát.Addig én gépeztem meg pihiztem.Aztán megkajáltunk.Marcika megint nem vitte túlzásba az evést.De már nem izgatom rajta magam, hisz így is hízik.
Mielőtt Apa hazajött kicsit kipofoztam a lakást.Egy kis por törlés meg ilyenek.A porszívózás maradt holnapra.
Aztán amikor apa hazajött a fürdőszobát is kitakarítottam.Ez a Cillit Bang megint bizonyított.Hófehér lett a kád és semmit nem súroltam rajta.
Utána elmentünk sétálni egyet.Fagyiztunk, aztán elmentünk megnézni a Dédit.Kicsit beszélgettünk, aztán mentem Marcikáék után a játszótérre.Fél 8-kor jöttünk haza.Ettünk egy pár falatot.aztán én megnéztem a sorozatomat.Valamiért nagyon szeretem pedig elég gagyi.Jóban rosszban.
Aztán gyors fürdés és még gyorsabb elalvás következett!!!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Szerintem minden sorozat gagyi, de ezért jók! Én Barátok közt rajongó vagyok. :)És még sok más sorozatot is nézek, de azok másmilyenek. Pl:Jóbarátok, Helyszinelők, Kés alatt, Szex és New York...és még sorolhatnám. Szerintem gyerek mellett csak ezekre van idő. Nagyon ritkán tudok végignézni egy másfél órás filmet. Ezekben meg az a jó, ha véletlen kimarad egy rész akkor sem veszti el az ember a fonalat.

Az anyud miatt nem lehet könnyű, nekem apám ült mindig a kocsmába. Utáltam. A haverjaimmal beszélgetett meg jópofizott. Szerencsére 6 éve nem iszik én meg már nem dolgozom kocsmában. Szerintem már nem is birnám igy hogy nem dohányzom.