2007. augusztus 14., kedd

2007.08.13. Hétfő

Reggel 8-kor ébresztett Manó.Addig egy szava sem volt, aludt egész éjszaka.Megreggeliztünk, majd indultunk sétálni.Jöttek Szilviék is.Jól beöltöztünk, mert az ablakba igen hideg volt.Aztán meg csak izzadtunk, mert nagyon meleg lett.Piacoztunk egyet, majd elmentünk a mozis kínaiba.Vettem Marcinak egy csomó hosszú újjú pólót.Nagyon szépek voltak.meg egy kis vékony melegítőt kapott.Egy idő után nagyon nyűgös lett.Aztán meglátta a Mokkánál a játszóteret és elkezdett sírni, hogy Ő oda akar menni.Nem mentünk, mert csupa sár volt minden.A postáig kiabált a babakocsiban.Ilyet még soha nem csinált.A iskola előtt egy kicsit kivettük a gyerekeket.Aztán persze Manó addig szalad, amíg amíg meg nem látta a hintát.na megint sírás következett.Mondtam Szilvinek, hogy menjünk el hozzánk a játszótérre.Ott is van hinta és végül is levittem neki a cikket a szocpol-ról.Na itt egy kicsit lenyugodtunk.Aztán délbe feljöttünk és Manó egyből elaludt.Sikerült is aludnia 2 és háromnegyed órát.Jó kedvvel ébredt.Megebédeltünk és elindultunk cipő nézőbe.A csillagban nagyon bénák voltak.Aztán mentünk az Éden helyére.És sikerült találni egy nagyon jó kis cipőt.Bőr cipő és tépőzáras.És ráadásul nem kell beleerőszakolni a lábát.Utána elsétáltunk a Centerbe és megrendeltem a kaját is.Onnan meg elmentünk a Nefelejcs cukrászdába és a tortát is megrendeltük.Marci végig gyalogol, ezért elég sokáig tartott amíg odaértünk.Minden üzlet lépcsőjére le kellett ülni.6-kor értünk haza.Feljöttünk és Teletubbis-t néztünk.Nagyon jó kedve volt Marcinak.Nézegettem az Euronics-es újságot és találtam benne olcsó TV-t.Meg is beszéltük apával, hogy holnap megnézzük.Marci szobájába szörnyű állapotban van a TV.Nem mintha sokat menne, de majd átvisszük a DIGI-t és megpróbáljuk ott nézni.Vacsira körözöttet adtam neki,ami nagyon tetszett neki.2 szelet kenyeret megevett.Gyorsan megfürödtünk,aztán gyorsan el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések: