2007. augusztus 9., csütörtök

2007.08.09. Csütörtök

Az éjszaka olyan történt ami eddig a 15 hónap alatt egyszer sem.Marci felébredt és nagyon, de nagyon elkezdett sírni.Fogalmunk sem volt, hogy mi van vele.Azt sem engedte, hogy hozzáérjek.Tolt el magától.Aztán 10 perc sírás után apa fel tudta venni.Akkor egy kicsit megnyugodott.De amint apa letette megint sírni kezdett.Én meg csak ültem az ágyon és néztem Marcira.Egyszerűen fogalmam sem volt, hogy mit csináljak vele.Zokogott.Már azon gondolkodtunk, hogy le kell locsolni vízzel, mert nem tudja abba hagyni.Aztán nekem is sikerült az ölembe venni és a szájába nyomtam a cumisüveget.Elfogadta.Még vagy 10 percig éreztem, hogy mindig összerándul a kis gyomra is.Annyira felhergelte magát.Aztán nagy nehezen elaludt.Utána már nem volt gond,aludt reggelig.Igaz, hogy köztünk volt, mert nem mertem átvinni, nehogy felébredjen.
Amire gondolni tudtunk az az, hogy rosszat álmodott.De nagyon rosszat.
Reggel fél 8-ig aludtunk.megreggeliztünk, majd Mama hívott, hogy merre vagyunk.Még itthon voltunk.Megbeszéltük, hogy jön velünk sétálni.Elmentünk a piacra.Jó sokan voltak.Láttunk egy nagyon szupi kis mellényt Manónak.Mama azt mondta, hogy megveszi, ha jó lesz.Hát nem lett jó.A 92-es kicsi a 104-es meg nagy.A kettő között meg nincs.Hát nem lett mellényünk.Pedig már tavaly is ilyet szerettem volna.
A piacról a szökőkúthoz mentünk.Mama ment Marci után, aki bebarangolta az egész teret.Én meg ültem a szobornál és gondolkodtam, hogy milyen hülye vagyok.Otthon maradhattam volna és kitakaríthattam volna a lakást.Na mindegy.
Hazafelé beugrottam az étterembe és lefoglaltam a helyet.
Délre értünk haza.Mama hazament, Marcika meg elaludt.
Aludt 2 órát és nagyon jó kedvvel ébredt.Bár enni nem sokat evett, azért nagyon jó kis fiú volt.Szépen összetudtam pakolni és még fel is tudtam porszívózni tőle.
Aztán már jött is apa.Hozta az esőt magával.Jó kis levegő tisztító eső esett.Miután elállt én lementem a boltba tejért.
Vacsira tejberizst főztem.Persze magamnak kivettem belőle egy kicsit és édesítővel meg fahéjjal ettem kakaós cukor helyett.Így is finom volt.
Ahhoz képest, hogy egész délután fönn voltunk Marci nagyon jól elvolt.Nem hőbörögött, hogy nem mentünk le.Apával játszottak.Én meg lecseréltem az ágyneműt meg néztem a TV-t.
Fél 9-kor mentünk fürdeni.Fürcsi után meg fél perc alatt elaludt Manó.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emma úgy tanult meg enni, hogy rászántam pár hetet amikor nem foglalkoztam vele mit ken össze. Magátol ráérez a mozdulatokra. Persze sok takarítással jár, de azóta nagyon élvezi.