2007. augusztus 13., hétfő

2007.08.12. Vasárnap

Reggel negyed 9-kor ébresztett minket Marci.Megint átaludta az éjszakát.Gyorsan csináltam reggelit.Sietnem kellett, mert jött a kis csávó tattoo-zni.Rántottát sütöttem.Persze Manónak nem kellett.Majd összepakoltunk és mi elindultunk sétálni.Mentünk a piacra, mert akartam inni kávét.Közben összefutottunk a dédivel, ezért inkább nem álltam meg, nehogy aztán az legyen, hogy kocsmázok a gyerekkel.Hazakísértük a dédit.Felköszöntötte Marcit.Kapott egy kis pénzt, egy csokor virágot(minek), meg egy tábla csokit.Utána mi mentünk a Pennybe.Bevásároltunk és jöttünk haza.Itthon Apa mondta, hogy telefonált Mama.Felhívtam, hogy itthon vagyunk és Ő eljött.Jó volt, mert így el tudtam nyugodtan készíteni a kaját.Húslevest főztem meg Édes -savanyú húsit.Apa negyed 2-kor végzett.Marcit akkor altattam el.Mi megebédeltünk,aztán pihiztünk.Másfél órát aludt Marci.Kajált, aztán egész délután játszottunk.Nem is voltunk sehol.Csak apa ment el Sanyi tatához,hogy megcsinálják a cipő szekrény ajtót.Most már Manó nem tudja szét hordani a cipőket.Persze azért össze kell kötni az ajtókat, mert különben kinyitja.Amíg apa oda volt én megpróbáltam tornázni.Marcinak nagyon tetszett.Ő is tornázott velem.Annyira aranyos volt, hogy néha nem bírtam odafigyelni, hogy mit is kell csinálni, mert Őt néztem.Aztán amikor apa hazajött neki is megmutatta, hogy kell tornázni.Jól elvoltunk estig.Már este is segít megágyazni.Én pakolom ki a szekrényből az ágyneműt, Ő meg viszi apának az ágyra.Olyanokat tud nyögni hozzá!
9-kor mentünk fürödni.Ma először csinált Marci kárt.Összetörte a fürdőszoba polcot.Még jó, hogy nem lett semmi baja.Se neki se apának.1000 darabra tört és szépen belepotyogott a kádba.Így most már csak 3 polcunk van.
Ma se kellett altatni.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én nem tudok akkor tornázni amikor Emma ébren van, mert rámmászik és elröhögjük az egészet.