2007. augusztus 31., péntek

2007.08.31. Péntek

Reggel fél 8-kor, amikor apa ment dolgozni, Marcika is felébredt.Aztán már nem is aludt vissza.Nagyon jó kisfiú volt.Annyira eljátszott itt a szobában, hogy közben megírtam a tegnapi napot.Olyan fél 10 felé indultunk el sétálni.Piacoztunk meg sétáltunk.Vettem megint a pékségbe olyan rozsos párnát.Nagyon fincsi.11-kor már itthon voltunk.Ma valahogy nem volt kedvem sétálni.Feljöttünk és hozzáfogtam kaját csinálni.Krumpli főzeléket csináltam, sajttal töltött p.mellel.Marcika hol a konyhába volt, hol meg nézte a Teletubbiest.Amikor mosogattam pont benn volt a szobában.Bekiabáltam neki, hogy hozza ki a reggeli tejes cumis üvegét.Erre Ő kijött valamit halandzsázott.Aztán újra elmondtam neki, hogy mit akarok.Erre Ő sarkon fordult és bement a szobába.10 másodperc múlva ott állt előttem a kezében a cumis üveggel.Nagyon-nagyon megpuszilgattam.Olyan okos.
Délben elaltattam.ma is, mint tegnap megint fél 2-kor felébresztették a szomszédok.Kezd betelni a pohár.Miért kell mindennap ajtót csapkodni pont dél és 2 óra között???
Na mindegy, Marcika végül is egész jó kedvvel ébredt.Bevágott egy csomó főzeléket meg egy csomó húsit.Aztán, mivel délelőtt elfelejtettem gumi kesztyűt venni apának, így sétálni mentünk.Gondoltam ha egyből a gyógyszertár után hazaindulunk az nem lesz jó.Így aztán elmentünk szökőkutazni egy kicsit.Mindig el akart szaladni messzire.De mindig lesi, hogy megyek-e utána.Hát egy kicsit megvicceltem.Lehet, hogy neki nem volt vicces, de elbújtam egy fa mögé.Egyből visszafordult és keresni kezdett.Aztán előjöttem és Marcika nagyon nagyon elkezdett kacagni és persze futott tovább.Annyira, hogy el is esett.Nem ütötte meg magát, de mivel közben kacagott, így teli ment a szája földdel.Nem nagyon zavartatta magát.Beleültettem a baba kocsiba és megtöröltem az arcát.A nyelvét nem tudtam, de ette az almát tovább, így lekopott a föld.Ez most így elég rosszul hangzik, de ugyebár azt mondják, hogy kell nekik egy kis koszt is enni.Hát ma Marci megevett egy egész évnyire valót. :-)
Aztán hazafelé beugrottunk megint a pékségbe, mert a sogornőmnek meghoztam a kedvét a rozsos párnához.El is vittük neki.
Aztán még elsétáltunk a temetőbe, hogy megnézzem, milyenek a sírok.Nagyon rendbe kellene tenni.De mikor???Azt még nem tudom.
Mire apa hazaért mi is itthon voltunk.Ma délután tattoo-zott, így Marcival ki voltunk zárva a szobából.Nagyon rossz volt Manónak.Megszokta, hogy ha apa hazajön, akkor játszik vele.Hát ma nem volt rá ideje.A "mostoha tesóm" meg a barátja volt itt.Hát nem tudom, hogy a szomszédok mit hittek, de az a jajgatás meg nyögés, amit előadott.Szörnyű volt.Holnap lapos kúszásban megyünk le a lépcsőházba.Negyed 9-kor végeztek.Utána Marcikának semmi baja nem volt.Végre apa játszott vele.Sajnos ez a hétvége ilyen lesz.Holnap a srácnak csinálja a tattoo-t, vasárnap meg a kis srácét folytatja.Csak holnap délelőtt tudunk apázni.Szegény Manó!!!na meg szegény én!Apa hiányunk lesz.
Mivel ma is csak 1,5 órát aludt a Töki, így nem kellett ringatni!

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én is nagyon finnyás vagyok. Sőt én húst sem eszem csak pipimellét néha. Ezért nehéz találnom diétát, mert a legtöbb a fehérjére épit. Ez a 90 napos azért jó, mert a gyümölcsnapot leszámitva nem éhezek csak figyelem m it eszek. Tornázni is jó lenne, de nincs rá idő. Amikor Emma ébren van elröhögjük. Délben amikor alszik meg inkább megebédelek. Régen akkor tornáztam, de mostanában nem fér bele. Na mindegy igy is le fogunk fogyni. Igaz? :)