2007. augusztus 24., péntek

2007.08.24. Péntek

Az éjszaka annyira melegünk volt, hogy Marcika is felébredt és megivott egy csomó vizet.Aztán reggel 8-ig aludt.Próbáltam neki reggelit adni, de semmi sikerem nem volt.Talán 2 karika virslit evett meg.Aztán indultunk sétálni.Nagyon meleg volt, de most már tényleg muszáj volt elutalnom a hűtő mágnesek árát.
A piacon összefutottam Szilviékkel.A férje is velük volt, de azért együtt mentünk tovább sétálni.A szökőkútnál persze megálltunk és mivel Szilvivel ott volt a férje, így egyedül mentem be a bankba.Szilvi vigyázott addig Marcira.Aztán a gyerekek megmászták a Művház lépcsőjét.Szegény Bence le is esett, de szerencsére nem történt semmi baj.
Aztán jöttünk hazafelé együtt.A postánál váltunk el, mert mi bementünk a Dédi csekkjeit befizetni.
Itthon aztán délben Manó elaludt.És rá egy fél órára én is.Pedig nem kellett volna, mert majdnem álmosabban keltem fel.
Apa fél 3-kor ért haza.Nagyon meleg volt a lakásban, főleg, hogy zacsiban sütöttem csirkecombot vacsira.Így nem lesz zsíros és még én is ehetek belőle egy kicsit.
Olyan fél 6 felé ültünk kocsiba és elmentünk mamáért.Együtt kimentünk a Tescoba.Ott legalább hűvös volt.Marcika elég jól tűrte, de szegény mama végig mászta a Tescot.Marcika mindig eldobta a cumiját.Fél 8-ra értünk haza.Megvacsiztunk, majd még játszottunk egy kicsit.gyorsan megfürödtünk.Sajnos most nincs itthon a fényképezőgépünk.Pedig Marcika úgy kacagott a kádban hogy csak na.Apa bohóckodott neki.Remélem, hogy máskor is, csinálja majd.Gyorsan elaludt...

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én kisautókat szereltem Nagymágocson, de csődbe ment a cég. Most egy Kecskeméti felszámolócéggel vagyok kapcsolatban és, ha lejár a GYES munkanélküli leszek. Én minimálbérrel jöttem el így 29 ezret kapok most plusz családi. Mi is kijövünk belőle (szűken) De nem panaszkodom, mert van internet meg kábel tv ami tulajdonképp luxus. :)