2007. augusztus 26., vasárnap

2007.08.26. Vasárnap

Reggel 7-ig Marcikának egy szava sem volt.Aztán átvittük közénk és még 9-ig aludtunk.Apa kicsit meg is ijedt, mert fél 10-re jött a srác tattoo-zni.De azért sikerült összepakolni addig és még evett is egy pár falatot.Mi meg Marcival elmentünk sétálni.A piacra mentünk és ott hallani lehetett, hogy az Árpád kertben buli van.Én persze megint elfelejtettem.Bementünk még a boltba, aztán megnéztük a bulit.Éppen gyerekek táncoltak.Ez nagyon tetszett Manónak.le sem vette a szemét róluk.Aztán kutyás bemutató jött.Hát ez annyira nem kötötte le.Ezért inkább eljöttünk.A kábelek jobban érdekelték, mint a kutyák.Ezért nem is vettem ki a baba kocsiból.Elindultunk hazafelé.11-kor értünk haza.Apa még persze tattoo-zott.Én beletettem Manót a hintába és hozzáfogtam főzni.Eszegetett a hintába.Aztán kérte a cumiját és dél előtt pár perccel már el is aludt.Hihetetlen.Nagyon jó az alvókája, nem gondoltam a 9 órás kelés után.Aludt is 2 órát.Mire felkelt a kaja kész volt, a srác meg rég elment.Megkajáltunk és mivel nem volt annyira meleg, mint tegnap, így bicóra ültünk és letekertünk Mamához.A bicóm ugyanolyan fura hangokat ad ki, de apának fogalma sincs, hogy mi a baja.Ahogy leértünk apa hozzáfogott Motort bütykölni Marci meg Mamázott.ÉN meg kitaláltam, hogy elmegyek Annamarihoz.Pont dolgozott és 2 percre van mamáéktól a kocsma.Fél 7-re értem vissza.Jó volt dumálni egy kicsit.Addig meg a fiúk elvoltak Mamánál.Persze még apa valamit bütykölt, ezért háromnegyed 8-ra értünk haza.Azt hiszem, hogy manó kezdi megkedvelni a bicajozást.Hazafelé meg elaludt.Egyszer csak rám dőlt és aludt.megvacsiztunk és 9 óra óta alszik, mint a bunda.nem csodálom, mert mamánál mindig nagyon eltud fáradni.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Van rólatok egy képem vasárnapról, de a másik gépen. Ha lesz időm átküldöm.