2007. augusztus 16., csütörtök

2007.08.15. Szerda

Az éjszakát megint végig aludtuk, így aztán nem fogom rá a fogmanókra a nyűgösségét Marcinak.Fogalmam sincs, hogy mi volt vele az elmúlt 2 napban.
Ma negyed 8-kor felébredt.Apa éppen készülődött a munkába, így együtt mostak fogat.Aztán apa elment.Marcika rögtön kérte a Teletubbies-t.Végig nézte,addig én összepakoltam, elindítottam a mosogatógépet, meg a mosógépet.Olyan fél 10 fele indultunk sétálni.Nem voltunk lenn sokat, mert elég rosszul éreztem magam.Még szerencse, hogy ma Manó olyan volt, mint egy kis angyal.11-kor jöttünk fel.Marci persze Teletubbies-zott (teljesen függő lett) én meg megcsináltam a kaját.Délben aztán Marci is aludt meg én is egy kicsit.Sokkal jobban nem éreztem magam, amikor felkeltünk, de mivel Marci tényleg jó fiú volt, így pihentem utána is.Megnéztem egy filmet.Ilyen is rég volt.vagyis, hogy mióta Marcika meg van, még soha nem tudtam filmet nézni,amikor ő ébren van.Hát ezt a Teletubbies-nak.Tényleg jó lesz, ha apa átírja dvd-re, mert akkor nem a számítógép előtt fog ülni Marci.
Gyorsan eltelt a délután és jött apa.felöltöztünk és elmentünk Mónihoz, mert a barátnője hozott egy kis cipőt Marcinak.Sajna nem jó, mert 24-eset hozott.Pedig Móni mondta neki, hogy 22-es kell.De hát egy ilyen cicababának mondhat az ember akármit.Esküszöm, hogy nekem nem kellene pénzes pasi!Azért, hogy ilyen diló legyek!:-)
6-kor elindultunk hazafelé, hogy levágjuk Manó haját.Hát semmi nem lett belőle.Látszott Marcikán, hogy nagyon álmos.Így megbeszéltük, hogy majd pénteken levágjuk neki.Akkor apa 2-ig dolgozik csak.
Fürdésig Marci mesét nézett, mi meg a szokásos esti TV műsort.gyorsan megfürödtünk és persze fél perc alatt elaludt Manó.
Ma én is hamar lefeküdtem.Így apa tudott gépezni egy kicsit.Én meg legalább kipihenem magam.

Nincsenek megjegyzések: