2007. augusztus 11., szombat

2007.08.11. Szombat

Az éjszaka vagyis hajnalban nem tudtam visszaaltatni Manót.Ha beraktam a kiságyba, felébredt.Így köztünk aludt egészen fél 9-ig.Megreggeliztünk és valahogy úgy eltelt az idő, hogy 11-kor indultunk volna sétálni.Hát nem mentünk.Csak lementem a boltba, mert sütőzacsit kellett venni.Feljöttem és nekiálltam.Csirke combot sütöttem zacsiban.Így nem kell olaj a sütéshez.Csináltam még fincsi salátát, apáék meg a tegnapi tört krumplit ették.Marcika aludt 2 órát.Utána kajáltunk.Rájöttem, hogy még egy haszna vannak a fogyózásomnak.Apa is eszi a zöldségeket.Pedig Ő nem egy zöldség zabáló.Így Ő is eszik vitamint.
kaja után felöltöztünk és mentünk Móniékért.mentünk Vásárhelyre csavizni.Persze megint akartunk menni a játszótérre, de most nem idő hiány miatt, hanem az eső miatt nem jutottunk el oda.Piacon voltunk, ahol vettünk pelust.Ugyanolyat kaptunk, amit Szilvi vett a pelenka diszkontban.Csak éppen Ő 50 Ft-ért vette én meg 33-ért.Nem mindegy.Próbáltunk cipőt is Marcinak, de sajna annyira magas lábfeje van, hogy nem tudtam ráadni.
Utána Móniék bevásároltak a Penny-be és még a Tesco-ba is kinéztünk.Ott is volt egy gyerek cipő bolt.5 pár cipőt próbáltam volna a lábára, de egyszerűen nem megy rá.Nem tudom, hogy milyen cipője lesz és egyáltalán hol tudunk majd venni.
Hazafelé már nagyon nyűgi volt Marci.Azért hazaértünk és még elmentünk Sanyi tatáékhoz is.Aztán hazavittük Móniékat.
Itthon Manó nem akart vacsizni.Alig evett egy pár falatot.
Nagyon elfáradt, így megint elaludt, mint a bunda.

Nincsenek megjegyzések: