2007. augusztus 29., szerda

2007.08.28. Kedd

Az éjszakát újra végigaludtuk, de most 8-kor keltünk.Beállítottam a telcsimet.Most már nem fogom hagyni, hogy 9-ig aludjon Marcika.Sokkal jobb, ha 8-kor kel.Akkor délben simán megy az alvás.
Megreggeliztünk, felöltöztünk és bicajjal elmentünk Szilviékhez.Bence nagyon örült nekünk.Marcika egy kicsit meg volt illetődve, de azért el voltak a fiúk.Játszottak.Csináltak egy jó nagy kupit a lakásban.Mi meg beszélgettünk.
Fél 12-kor indultunk haza.Itthon még kiklopfoltam a húsit.Marcika elaludt én meg megfőztem.Tejfölös húsit csináltam, mert apa azt akart enni.Marcika 2-ig aludt.Aztán kajált és kezdődött a délutáni játék.Gyorsan 4 óra lett, de mielőtt apa hazaért átjött a dédi látogatóba.Aztán 5 óra felé jött egy csaj tattoo-t nézni.Jó kis üzlet van kilátásba, mert az egész karját teli kell varrni.Nem semmi.Én azért ilyet nem vállalnék be.
Aztán negyed 7-kor elmentünk Mamáékhoz, mert ottmaradt vasárnap Manó pohara.Na meg Gabiék is hazajöttek.Marcika kapott tőlük egy rajztáblát.Olyan mágneseset.Nagyon tetszik neki.Amikor voltunk az ebéden, akkor kapott a felszolgáló csajoktól egy ilyet.Akkor mondta a Keresztapja, hogy majd ő vesz neki.Hát vett is.
Aztán hazajöttünk, gyorsan megvacsiztunk és még gyorsabban meg is fürödtünk.Nem kellett Manót altatni.

Nincsenek megjegyzések: