2007. augusztus 29., szerda

2007.08.29. Szerda

Az éjszakánk jól telt, egyszer voltam fenn Manónál, de 10 perc alatt visszaaludt.Megint felébresztettem 8 órakor.Megreggeliztünk, majd felöltöztünk és sétálni indultunk.Elég hűvös volt, de szerintem már jó volt egy kicsit.Végül is csak sétáltunk a városba.Ez a séta annyira jól sikerült, hogy Marcika majdnem elaludt.Már úgy ébresztettem fel.A bolt előtt találkoztunk Lacival.Szegény nagyon rossz bőrben van.Megbeszéltük, hogy délután elmegyünk hozzá.Aztán feljöttünk.Egy kicsit még néztük a tévét az ágyból.Olyan aranyos volt.Legalább 15 percig feküdtünk egymás mellett és néztük a mesét.Aztán hoztam neki tejcsit és elaltattam.Sikerült neki 3 órát aludnia.Amikor felébredt olyan volt, mint egy kis ördög.Amíg ettünk, addig a rádió zsinórját rángatta.És persze alkalmi süketet játszott, mert hiába szóltam rá.Kaja után pedig a számítógépet kapcsolta ki.Megint hiába szóltam.3× sikerült neki.Gondolom, hogy jót tett a gépnek.Aztán megjött apa.Felöltöztünk és sétálni indultunk.Beugrottunk a dédihez, mert tölteni kell a telefonjára.Aztán elmentünk Lacihoz, de sajnos nem volt otthon.Mire sikerült elérnem telefonon, addigra meg elkezdett esni az eső, így hazajöttünk.
Játszottunk, Teletubbies-t néztünk.
A képek nem éppen sorrendbe kerültek fel, sőt van ami nem is ma készült.Ezen a képen Marcika éppen apára próbálja rányitni az ajtót.Ehhez jó segédeszköz volt az ágy.Ami azért van odarakva, hogy nem tudja kinyitni az ajtót.
Ez tegnapi.Már nagyon álmos volt.

Bújós Manó.


Így ivott a másfeles üvegből.Aztán lehetett átöltöztetni.
Gyorsan megfürödtünk, de én azt hittem, hogy nehéz lesz elaltatni, mert nagyon elemében volt a kis ördög.

Szerencsére gyorsan elaludt.

Marcika fogat mos

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Bocsi :) Megy a kép!