2007. augusztus 31., péntek

2007.08.30. Csütörtök

Ma megint reggelig aludtunk, így nagyon jó kedvvel indultunk neki a napnak.Reggeli után gyorsan felöltöztünk és elindultunk sétálni.Jöttek Szilviék is.Elmentünk a piacra.Megint ott voltak azok az új árusok, akiktől vettem a farmert meg Manónak a zoknit.Most is vettem neki, mert nagyon jó minőségűek és 125 Ft-ért nem is drága.Most melegítő együttesük volt 1500 Ft-ért.Az is nagyon olcsó.Mondták, hogy jövőhéten hoznak gyerek ruhát is.Kíváncsi leszek.
Szökőkutazunk egy kicsit, majd elsétáltunk az óráshoz.A dédinek kellett elemet cserélni az órájába.Miután végeztünk a sétával, el is vittük neki.
Aztán feljöttünk, kicsit mesét néztünk, majd Marcika elaludt.Én meg brassói csináltam .Annyira finomra sikerült, hogy be tudtam volna lapátolni egy csomót belőle.De azért kibírtam.Marci másfél órát aludt.Nagyon tetszett neki a brassói.Külön a húsit nem ette meg, de együtt a krumplival, nagyon ízlett neki.Utána 4-ig játszottunk.Olyan fél 4 felé megint rájött egy kis nyűgi roham, de szerencsére hamar el is múlt.Mire apa hazaért már nagyon jó kedvű volt.
Megbeszéltük, hogy megyünk szökőkutazni.Útközben összefutottunk Mamával.Éppen a fodrásztól jött.Nagyon jó lett a haja megint.Így aztán a szökőkútnál Marci Mamázott is.Szerencsére Manónak vittünk melegítőfölsőt, de én rettenetesen fáztam.Így aztán hamarabb hazaindultunk.Nem volt vészes az elindulás.Marcika nem hisztizett.Itthon aztán megvacsiztak a fiúk.Apa is evett 2 tányér brassóit, úgyhogy tényleg jó lett.Meg Marci is azt vacsizott.9 óra előtt mentünk fürödni, de akkora már Manó nagyon álmos volt.Miközben öltöztettem a pelenkázón, egyszer kétszer el is aludt.Hát nem kellett altatni.

Nincsenek megjegyzések: